Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3702
View
101
Reply

[Tempatan] DAP cakap mahadir punca ph tumbang..hahaha

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 24-5-2020 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
akusukaq replied at 24-5-2020 05:41 AM
Pertama kali aku berterima kaseh pd tun dan ronnie kerana mengaku salah puak sendiri dan berjaya jat ...

DAP pun x percaya Tun punya belit
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-5-2020 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 24-5-2020 06:26 AM
ko ingat ade atuk tak korup haha
korup tu subur zaman die... haha

Terbukti 22 bulan di zaman ph kurang corruption. Index corruption meningkat, kebebasan bersuara meningkat, ahli politik menguasai glc berkurang, tiada 1mdb. Kurangnya tender direct nego.

Tapi belum 3 bulan. Semua tu dah kembali. Akhbar makin x bebas, hanya akhbar kerajaan dibenarkan membuat liputan program parlimen, dun n mahkamah.

Perbicaraan kes anak zahid semua akhbar xdibenarkan buat liputan.

Doktor tegur kerajaan di media social dapat surat amaran.

Tender direct nego berleluasa, duit rakyat di bazirkan, hampir semua glc di pimpin oleh politician, mereka yg dipecat pkr sebab rasuah parti dilantikan pengerusi finas walaupun bukan mp.

Ni baru 3 bulan.

Selamat hari raya Dino. Maaf zahir dan batin.

Iol berazam ni post terakhir iol berkaitan politik.
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
sekngucing replied at 24-5-2020 08:35 AM
forum sebelah.. galak para penyokong dp dok cerca takbir tahun ni




Tapi lain pulak yg ai nampak ..  depa kata kalau depa cuba perjuangkan nasib bangsa depa , depa akan di cop komunis di cop perampas hak istimewa hak2 melayu . Tapi melayu dok perjuangankan ketuanan penyamun takpa pulak . Kaki2 songlap duit rakyat takpa pulak . Kaki jual ic kat Bangla takpa pulak . Mungkin DNA melayu melayu sikit2 terpalit penyamun kott .
ini bukan aku kata la ..  tapi group sebelah .


Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
ResellerMaxis replied at 24-5-2020 09:30 AM
Terbukti 22 bulan di zaman ph kurang corruption. Index corruption meningkat, kebebasan bersuara me ...

kes lge pun lepas ko

takpelah.. aku pun nak mintak maaf sbb slalu tak stuju dgn ko haha

selamat hari raya... nak happy2 saje
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 09:53 AM | Show all posts
dino replied at 24-5-2020 01:47 AM
kes lge pun lepas ko

takpelah.. aku pun nak mintak maaf sbb slalu tak stuju dgn ko haha

alah lepas minta maaf brutal2 balik korang ni..poyo

prffffffffffffffffffffffffffffffffffffffght
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 09:54 AM | Show all posts
Puak2 bangsat macam ni memang akan sentiasa menyalak menyalahkan orang lain....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2020 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
ResellerMaxis replied at 24-5-2020 09:30 AM
Terbukti 22 bulan di zaman ph kurang corruption. Index corruption meningkat, kebebasan bersuara me ...

rakyat x percaya dah kencing PH.  kalau berani cuba la buat poll.  ada berani?   hehe
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 10:06 AM | Show all posts
harizs replied at 24-5-2020 02:04 AM
rakyat x percaya dah kencing PH.  kalau berani cuba la buat poll.  ada berani?   hehe

sedih aku tngok macai2 ph ni riz...nk maki mahathir...nnti nmpk cm bodoh....nk bekap mahathir..pun nmpk cm bodoh....ada yg sorang tu terkontang kanting x ske semburit tp ske liwat lak....ada la forummer tu x nk sbut nme..haha
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 24-5-2020 10:04 AM
rakyat x percaya dah kencing PH.  kalau berani cuba la buat poll.  ada berani?   hehe

Apa standard undi poll Cai ??   PRU la .
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 24-5-2020 09:53 AM
alah lepas minta maaf brutal2 balik korang ni..poyo

prffffffffffffffffffffffffffffffffffffffght ...

so? ade kaitan ngan ko ke ek?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 10:52 AM | Show all posts
dess402 replied at 24-5-2020 02:14 AM
Apa standard undi poll Cai ??   PRU la .

mmg jd pmbangkang ni jd x sabar nk pru ke dess? kn bnyak belanjanya nnti? tu sume duit rakyat kn?
prffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffght
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 24-5-2020 09:47 AM
kes lge pun lepas ko

takpelah.. aku pun nak mintak maaf sbb slalu tak stuju dgn ko haha

Part kes LGE tu aku mmg x sabar nk tgu PN buka balik kes, dgn kes LTTE dan Adib....nk tgk mana dia punya terbang
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 12:55 PM | Show all posts
axl_bach replied at 24-5-2020 04:14 AM
Part kes LGE tu aku mmg x sabar nk tgu PN buka balik kes, dgn kes LTTE dan Adib....nk tgk mana dia ...

terbang? maknanya khir toyo sia2 penjara setahun dn terowong tu mmg siap da ke cume x nampak? adib pulak dia yg bersalah kerana meletakkan diri dia dalam bahaya..contributory negligence cm tu?
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 24-5-2020 12:55 PM
terbang? maknanya khir toyo sia2 penjara setahun dn terowong tu mmg siap da ke cume x nampak? adib ...

Aku x refer mana2 kes sbb setiap kes x sama storyline dia.....mmg aku pun nk semua yg corupt dihukum x kira BN, PH, mahupun PN.....

Aku x sapot parti atas faktor butatuli sokong label parti tu tp aku sapot atas dasar objektif parti.....

Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akusukaq at 24-5-2020 06:02 PM
dess402 replied at 24-5-2020 12:04 AM
kesian ..  tun buatlah pakatan baru .  dengan parti Dayak ke perkasa ke .  Banyak lagi parti kat mes ...


Parti BERSATU atok dah tak jalan.Apa kata atuk buat parti BERDUA  plk kali ni.
berdua sbb atuk dan anak atuk muhkris je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 24-5-2020 12:55 PM
terbang? maknanya khir toyo sia2 penjara setahun dn terowong tu mmg siap da ke cume x nampak? adib ...

heran kan... terowong x siap2... duit ratus juta lesap... namun ada yg claim Guan Eng jujur
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2020 06:27 PM | Show all posts
harizs replied at 24-5-2020 10:23 AM
heran kan... terowong x siap2... duit ratus juta lesap... namun ada yg claim Guan Eng jujur

petua dia baca buku sejarah khalifah umar abdul aziz lps tu canang tiap ceramah..thats how dap works..tp kalo da ckp x serupa bikin..backfired le...kalo x xkn mahathir ckp dia x suka dap
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-5-2020 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 24-5-2020 06:27 PM
petua dia baca buku sejarah khalifah umar abdul aziz lps tu canang tiap ceramah..thats how dap wor ...


asalkan guan eng berhenti time azan...  hahaha.  fitnah apa pun takpe klu keluar dari mulut guan eng
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2020 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
padan muka Tun
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-5-2020 07:33 AM From the mobile phone | Show all posts
ctjah replied at 25-5-2020 12:38 PM
padan muka Tun

DAP memang x selindung2 bila dah mula benci
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list