Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
7875
View
79
Reply

Che Ta Berkerusi Roda Angkara Pelakon Tambahan

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-7-2020 12:26 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon cantik, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta terseliuh kaki kirinya apabila kain yang dipakainya terpijak oleh pelakon tambahan.





Kredit foto: IG Che Ta






Insiden dikatakan berlaku ketika beliau sedang menjalani penggambaran drama Dayang Senandung terbitan Zeels Production di sebuah hotel di Puchong.
"Betullah malang tidak berbau. Saya reda dengan ujian ini. Benda kalau sudah hendak jadi, apa daya kita hendak menghalangnya.

"Sampai berbalut lutut. Ini pengalaman pertama saya terjatuh di lokasi penggambaran," katanya kepada BH Online.
Diberi tempoh seminggu untuk berehat dan terpaksa menggunakan tongkat, Che Ta berharap ianya tidak akan menyusahkan pihak produksi.



Kredit foto: IG Che Ta




Macam mana la agaknya tongkat Che Ta nanti ya, mungkinkah akan direka khas sesuai dengan dirinya yang sentiasa menitikberatkan cara pemakaiannya?
Apa-apapun, sama-sama kita doakan semoga Che Ta cepat sembuh.  - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-7-2020 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
rehatla nek...awak dah tak kuat macam orang muda-muda
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Che Ta ni I suka tgok dia dlm 1 show jah. Masterchep.
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye lah usia pun dh senja.. hati2 lah..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 12:51 PM | Show all posts
Ari tu sang suami terbaring  di katil hosp.  Ari ni si isteri berkerusi roda.  Kira2 sama2 sehat dn sma2 sakit.  Sehati sejiwa laa katakan. Tak pe, semua tu ada hikmahnya, kaaaan. GWS.
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang tua kalau jatuh sikit memang macam tu..sampai berkerusi roda bagai.kalau orang muda jatuh terpijak kain macam xde mende..paling2 bercalar je.jaga diri ya nek..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:05 PM | Show all posts
moga cepat sembuh Cik Ta
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Pandai2 la jaga diri nek...ada laki muda pon tak boleh harap
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:13 PM | Show all posts
lutut terkehel pun gigih pakai seluar..
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:20 PM | Show all posts
dah tua2 mmg mcm tulah ... tulang dah reput ... klu org muda jatuh tersungkur, terduduk, terkangkang pun tak der mender ... bertabahlah nenek ...
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurus dia ni kan. Lawa.
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahah. Terhibur iolls baca komen nasihat chuolls dalam ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
pki kain flowy sapu lantai ke. ke kain londeh, pinggang makin mengecil gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah nama pun nek ta, memang la gitu kalau terpleot. Kalau tersembam nampaknya bertongkat lah pulak nenek tak nak kalah ni. Rehat2lah nek, bagi chance orang lain pulak
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian che ta.... semoga cepat pulih
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 02:23 PM | Show all posts
aku dapat bygkan masa dia jatuh tu mulut dia mesti pot pet kecoh marah2
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 02:25 PM | Show all posts
Moga cpt sembuh che ta
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
amboiii hidung makin ke ats dagu makin ke bawah
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 02:35 PM | Show all posts
mesti pelakon tambahan tu neves sbbkan cikta jatuh huhu
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2020 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Saper jer amik kayu kayan macam dia dan laki dia berlakon ek? Oooh aku takde Astro, nasib baik takyah tengok kayu2 bercakap.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list