Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3383
View
44
Reply

"Saya Tahu Jaga Batas Pergaulan," -Risteena Munim

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-7-2020 11:48 AM | Show all posts |Read mode
Bertuah Risteena apabila tunangnya, Isa Khan tak meletakkan sebarang syarat baginya untuk terus berlakon.


Risteena kata dia sendiri tahu untuk menjaga batas pergaulan. Semuanya dilakukan untuk menjaga kebahagiaan mereka.


  



"Isa tak pernah meletakkan apa-apa syarat dekat saya. Tapi saya sendiri yang tahu jaga batas sebagai tunang orang dan selepas ni akan bergelar seorang isteri.

"Jadi mesti la saya akan pilih drama-drama yang dapat persetujuan dari Isa juga," katanya kepada Gempak.


Foto: IG


Sementara itu Risteena kini lebih selesa menyediakan barang penggambaran sendiri dari rumah.


"Saya selesa dengan norma baharu ini. Untuk barang-barang penggambaran saya lebih memilih sediakan sendiri.

"Daripada barang solekan termasuk dengan wardrobe semua bawa sendiri. Kita kena lebih berhati-hati sebab pandemik ini belum lagi pulih," tambahnya.


  



  



Tak sabar nak tunggu hari bahagia Risteena dan Isa! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 8-7-2020 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Asik up kakak je, sepul dah lupa si kemut ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Yela..yelah.. Tetibe teringat video kena dokong ngn tunang
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahu jaga batas pergaulan? Ye keww...
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:17 PM | Show all posts
OMW .. fake sangat LOL!
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:24 PM | Show all posts
Bertuah Risteena apabila tunangnya, Isa Khan tak meletakkan sebarang syarat baginya untuk terus berlakon.


so kalau ada syarat kira jatuh malang namatey la yek
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:25 PM | Show all posts
Ruhaines apa citer pulak? Up la juga wei
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemutz next Asyik kakak dia je dicerca
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Lancau lu sepol!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 12:58 PM | Show all posts
so kita tunggu story si kemut pulak
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Membongak pula kalineh.
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Syarat....
hahhahahahahhahahahahhahahahahahahahhahahahhahahhahahahahahhahahaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sembang mcm da jd laki bini pulak korg.eww
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 02:01 PM | Show all posts
Saya tahu jaga batas pergaulan dengan lelaki lain.
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 02:04 PM | Show all posts
ko dah kenapa dik? sah sah kena jaga batas bukan laki lain je, tunang tu pun ha bukan suami ye.. baik lah jaga juga
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 02:47 PM | Show all posts
kat clip ig tu siapa pulak yang dia cium tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 03:18 PM | Show all posts
BUgima.
X abis2 sepul ni nk jgk upkan retis sejuk beku tersangkak ni?
Ko dah kenapa?
Diorang bayar ko untuk up status IG bodoh diorang ke?
Syukur sgt aku dok bodgos.
Tau jgk perkembangan babun kemut sekeluarga ni

- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeeeewwwwwwww everything seems so fake
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 03:29 PM | Show all posts
becium bagai berani sembang jaga batas...adakah menjaga batas tu tahap blum bukak panties??
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2020 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tolonglah hentikan cite pompuan ni dgn adik dia.. muntah x abis2 cite pasal laki..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list