Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
6604
View
60
Reply

Pernah Anggap Macam Adik, A.Aida Harap Mas Khan Insaf

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-7-2020 11:34 AM | Show all posts |Read mode
"Saya harap ini menjadi pengajaran kepada Mas Khan yang sebelum ini saya pernah anggap sebagai adik saya sendiri."



Kredit foto: IG




Kata-kata itu ditujukan penerbit dan pelakon Datuk A.Aida kepada Mas Khan supaya mengambil iktibar di atas tindakan mahkamah yang dikenakan terhadapnya.

"Saya juga berharap ia menjadi pengajaran kepada semua orang bahawa negara kita mempunyai undang-undang.

"Sesiapa sahaja yang berbuat perkara yang menyalahi undang-undang negara pasti akan menerima hukuman, cepat ataupun lambat," katanya kepada Gempak.


A.Aida bagaimanapun menjelaskan bahawa dia tidak menyimpan dendam terhadap aktor itu dan berharap dia insaf.




Kredit foto: IG



Sebagai orang Islam, saya tidak sesekali berdendam tetapi dalam masa sama, saya berharap beliau insaf kerana masih muda dan punya masa depan yang panjang.

"Dan insyaAllah, tidak ada masalah untuk saya mengambil beliau bekerja di bawah produksi A. Aida Production selepas ini.

"(Namun), atas nasihat peguam, saya akan teruskan dengan saman sivil terhadap beliau selepas ini. Ia akan dibuat melalui peguam yang telahpun saya lantik iaitu Zulkifli Yong Azmi & Co untuk menuntut keseluruhan jumlah yang dicuri dan juga ganti rugi teladan faedah serta kos tindakan di mahkamah,"tegasnya.


Mas Khan sebelum ini dikenakan denda sebanyak RM17,000 selepas mengaku bersalah mencuri wallet mata wang kripto bernilai RM213,805 milik A Aida.




Kredit foto: IG




Jika tidak menjelaskan denda tersebut, dia akan dipenjara selama 26 bulan. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 9-7-2020 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Baiknya A.Aida..
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 11:44 AM | Show all posts
ye ke anggap sebagai adik?

@Kurex tak nak adik?
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 11:44 AM | Show all posts
adikkkkk sgtttttt...

Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Adik?? Lebih kurang baya anak ko je a aida oi
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Nampak murahan pulak apm senang2 beri pangkat tinggi. Anggota sebenar ambil masa bertahun2, berbelas tahun nak naik pangkat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 9-7-2020 11:44 AM
ye ke anggap sebagai adik?

@Kurex tak nak adik?

Iols nak adik lambung... Taknak adik angkat
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:04 PM | Show all posts
mamat ni yg skrg dgn Diana adik banglongnotelo kan, npk merata dlm igs
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Adek ke hanak hekan?
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:42 PM | Show all posts
anak mak ni, ahhahahahaha, ehem
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:44 PM | Show all posts
jejanz skrg mmg badan je sado ekh. otak sado pandai cari duit payah betul nk cari, kalau ada pun scam
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:46 PM | Show all posts
awat muka sis pelik tang jawline?
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh dia ke yg curi. Ingatkan ex laki
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 02:15 PM | Show all posts
Tapi kripto coin tu dapat balik amount asal tak? Kenapa lah baik sangat siap bagi peluang lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
nampak gayah sangat gambar posing dalam lif tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Wallet mata wang kripto tu hape? Hari tu kata exhusband dia yang muda tu curi duit transfer dari maybank online masa dia pergi holiday di Egypt .. apa cerita? Ramai budak-budak muda mencuri dari dia nampaknya
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Okla tu...kebas 213k....bayau denda 17k sajok....
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 03:02 PM | Show all posts
kalau macam ni duit yang di curi tak dapat balik ke..hanya bayar denda ja ke...
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
afie_m replied at 9-7-2020 03:02 PM
kalau macam ni duit yang di curi tak dapat balik ke..hanya bayar denda ja ke...

kan dia ada bgtau,pasni dia akan buat saman sivil..tuntut nilai penuh benda yg dicuri tu dgn kos teladan apa ntah lg..mana la si mas khan tu nk korek duit ratusan ribu tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2020 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 9-7-2020 03:52 AM
Nampak murahan pulak apm senang2 beri pangkat tinggi. Anggota sebenar ambil masa bertahun2, berbelas ...

Bomba sndiri cakap APM ni memang gile glamor. Service pun msti fokus yg viral2, popular2.. yg hadap wrtawan pun diorang. Sdgkan sblumnya bomba buat... Ni banyak jgak artis join dan berpnhkat APM kam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list