Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
2820
View
74
Reply

Bayi Baru Lahir Maut Dicampak Ibu Dari Tingkat 13 Di Georgetown

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-7-2020 02:38 PM | Show all posts |Read mode
Seorang bayi baru dilahirkan maut selepas dicampak ibunya dari tingkat 13 sebuah apartmen di Bandar Baru Farlim, Air Itam, Georgetown, pagi ini.




Gambar hiasan




Harian Metro melaporkan, ibu bapa suspek ada di rumah ketika gadis berusia 18 tahun itu mencampak bayinya menyebabkan mangsa parah di kepala.


Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Soffian Santong mengesahkan mayat bayi berkenaan ditemui penduduk yang mahu ke tempat kerja.


Difahamkan, itu kejadian kedua berlaku dalam tempoh dua bulan di kawasan berkenaan.


Pada 13 Mei lalu, bayi yang baru beberapa jam dilahirkan ditemui masih bernyawa di bahagian kawasan terbuka flat Persiaran Mayang Pasir 5 selepas dicampak dari tingkat empat.







Sehubungan itu, polis menahan ibu mangsa berusia 18 tahun dan teman lelakinya untuk membantu siasatan. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 10-7-2020 02:39 PM | Show all posts
bf x nak tanggung...pastu cik kie pun meroyan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:47 PM | Show all posts
Ya Allah sampai hati ko campak bayi tk berdosa tu setelah bersedap2



Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak mampu nak tanggung aib
Jangan berzina
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:49 PM | Show all posts
sialan punya manusia..
semoga mak bapak baby ni mandul takkan ada anak dah selama-lamanya..
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:51 PM | Show all posts
alahai geramnya lah kalau tak nak letak lah memana pun.ni sanggup membunuh terang2an,dah tau taknak jd gitu jgn lah berzina..kimbek btl perangai..
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak aihh..ko ingat ank patung chucky sesuka hati nak campak bawah flat..baby tu bernyawa wey...
Dasarrrr....
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh smlm kes bapak mabuk nk pukul anak dgn penukul....area same...
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:01 PM | Show all posts
dah kenapa 2 kes sama di kawasan ni dalam tempoh beberapa bulan.

georgetown takde baby hatch ke.
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnyaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape gitu dik oii
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
cuba campak dia plak tgk apa jd. cuba la jd cerdik sikit masa tgh preknen tu tnya2 la org utk adopt anak tu. berlambak medium ada.
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:33 PM | Show all posts
Bodoh punya betina!
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:36 PM | Show all posts
masih bernyawa. ya Allah
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak flat
Suka campak anak
Umur masih muda
Poen sudah rosak

Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Campak dari tingkat 13..no suwey 13.
Mak bapak tak sedar eh anak tengah beranak?
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:50 PM | Show all posts
Masya Allah.. mungkin terlampau tertekan..
anaknya pula menangis tak henti2..
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 03:57 PM | Show all posts
tertekan laa tu..xleh nak pk dah..yg boipren nyer tu sedap2 je memancut kan..jilaker btl
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Otak baby berkecai Allahuakbar. Tak dpt bayangkan. Sedihnya. Aku harap walau secara zahirnya kita rasa baby tu sakit amat, tapi dia tak rasa apa2 semasa habis umur. Kira mcm malaikat sambut dia. Aku berharap mcm tu lah, Allah ringankan kesakitan dia, baby yg tak berdosa suci ibarat kain putih. Aku tak boleh lah kalau  kes2 baby, kanak-kanak, haiwan. Tadi baru je murung baca kanak-kanak 5 tahun dirogol dan dibunuh di indon. Makin hari makin sadis manusia, siapa yg binatang takda akal sebenarnya ni?
Reply

Use magic Report

Post time 10-7-2020 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya baby tu  ..dlm perut she/he is safe...bila smpi waktunya dia dah kuar utk tatap wajah ibunya...huhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list