Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5516
View
88
Reply

Ada Lelaki Ajak Mathni Razak Buat Benda Yang Menjijikkan!

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-7-2020 10:11 AM | Show all posts |Read mode
Mathni Razak mendedahkan yang dia sering menerima mesej daripada lelaki yang mahu mengajaknya melakukan benda tak senonoh!


Pelakon ini kata dia mula terganggu walaupun pada awalnya tidak mengendahkannya.


Kredit: IG


"Saya terima setiap permintaan untuk menjadi rakan di Facebook dan melayan semua orang dengan sama rata supaya tidak dicop sombong.

"Namun, apabila bersikap ramah ada pula orang yang tak henti-henti menghantar mesej mengajak saya lakukan perkara tidak senonoh. Lebih jijik daripada kaum sejenis," katanya kepada Harian Metro.


Menurutnya lagi tindakan lelaki yang lansung tak dikenalinya itu adalah keterlaluan dan langsung tidak menghormati orang lain.


  


"Saya tidak mahu maki hamun orang kerana saya bukan jenis begitu. Tapi, tindakannya itu menunjukkan dia tidak menghormati saya.

"ada awalnya, saya sendiri pun tak tahu apa itu 'gb' yang dimaksudkan. Selepas merujuk kepada rakan yang tahu, mereka beritahu saya bahawa dia mengajak saya melakukan 'gangbang'.

  


"Itu satu hal. Ada juga yang mengajak saya membuat panggilan video dan saya sendiri tak tahu apa tujuan mereka," tambahnya.


Dia kini lebih berhati-hati dan mula menyekat akaun Facebook yang meragukan. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 11-7-2020 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapo? Adik martini kamsa penyanyi 90an tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:14 AM From the mobile phone | Show all posts
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
whoareyouusss?
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
terpaling replied at 11-7-2020 10:14 AM
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..

sama. Mcm bangla jual karpet kat tesco aku selalu pg tu je.

adakah heols ada part time jual karpet?
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:38 AM From the mobile phone | Show all posts
terpaling replied at 11-7-2020 10:14 AM
sapo heols ni?? kalau bkn ni bodgos, aku mati2 ingat ni bangla mana tah..

Hahaha.. Betul sangattt
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoiiii sape pulak ni. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
rasanya ni pelakon nur 1 yg jadi dr laki tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 10:44 AM | Show all posts
ko lelaki kan? bole je kan ko nk tepis mesej2 xsenonoh tu kan? jadi jantan ni jangan jdi lembik sgt bole tak!
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan bekas hubsbaby tok aida tadi...
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 11-7-2020 02:35 AM
sama. Mcm bangla jual karpet kat tesco aku selalu pg tu je.

adakah heols ada part time jual kar ...

dah tukar jual karpet la tu uols.. jd retis dah takde income mana sejak2 pkp mula aritu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 11-7-2020 02:38 AM
Hahaha.. Betul sangattt

siap jambang lite2 gitu lagi la iras bangla..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Info received with thanks.
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Heols ni asalnya model kan.. pastu jd pelakon tambahan gitu.. muka susah nk jd hero sbb Too Pakissss..
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka very typical pakis karpet ponen mana la yg desperate sgt tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Skrg mmg nmpk gelap sikit je nesti tpikir bangla manaaaaa la sesat ni.. Ahaha


#normabaru
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan ke jantan ni yg berlakon dlm iklan keganasan rumah tangga dengan ira hazali tuhh? Kayu betul
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
tak kenalll.. ingtkan perempuan
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia dah kawin...bini lawa ...ada anak dah...pun masih ada jantan yg mau try caras??
Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2020 11:25 AM | Show all posts
Bijik la thread2 cmni.
Ape pekdahnye orang tau mende ni.
Sape die ni? Takat jantan ngorat jantan, byk lagi org kene,
Xde lak nk kene up kt IG, and xde lak si Sepul ni nk bukak thread.
Ni mmg cari publisiti je.
Nak naikkan nama
Blah la weh

- CARI
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list