Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3281
View
57
Reply

[Tempatan] Budak lemas di kolam renang ketika ikut ibu minta kerja di resort

[Copy link]

Author: safriehalim    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-7-2020 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

SUNGAI PETANI: Luluh hati seorang ibu apabila anak berusia lima tahun yang dibawanya untuk menghadiri temu duga kerja di sebuah resort di Pantai Merdeka di sini, lemas di kolam renang kawasan berkenaan.

Dalam kejadian jam 2 petang itu, kanak-kanak lelaki berkenaan ditinggalkan oleh ibunya yang berusia 19 tahun bersama anak sulungnya berusia tujuh tahun sementara dia masuk untuk ditemu duga.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Adzli Abu Shah, berkata ibu mangsa mendakwa kedua-dua anaknya dibiarkan bermain berhampiran lokasi dia ditemu duga.

"Tidak lama kemudian, dia mendapati anaknya hilang dari tempat berkenaan dan cuba mencari sebelum menemui mangsa terapung di dalam kolam itu dalam keadaan tidak sedarkan diri.

"Kakitangan resort kemudiannya segera menghubungi ambulans dan mangsa terus dibawa ke Hospital Sultan Abdul Halim untuk menerima rawatan lanjut.

"Setibanya di hospital, doktor mengesahkan mangsa sudah meninggal ketika berada di dalam kolam," katanya di sini, pada Isnin.

Jelas Adzli, siasatan di lokasi kejadian mendapati jarak antara tempat temu duga dengan kolam berkenaan adalah kira-kira 30 meter dan kawasan itu tidak mempunyai kamera litar tertutup (CCTV).

Katanya, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR).
IMG_20200713_233412.jpg

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-7-2020 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak umur 19, anak umur 7 tahun?
Ko beranak time UPSR ke dik??
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah...muda mak nye.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 13-7-2020 11:49 PM
Mak umur 19, anak umur 7 tahun?
Ko beranak time UPSR ke dik??

Cepat je ko eh
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Ayah nya mana...
Membewak kat rumah ke..
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 01:39 AM From the mobile phone | Show all posts
jap. edisi kalkulator acik porem. mak dia 19 anak sulung 7 tahun? tambah 9 bulan pregnant.
11 tahun dah pregnant??????????
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 03:13 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 13-7-2020 11:49 PM
Mak umur 19, anak umur 7 tahun?
Ko beranak time UPSR ke dik??

Tulah...brp Kali I ulang ingatkan Salah baca
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 03:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok korang tolong kirakan la umur mak dia masa beranakkan yg umur 7 tahun tu...

Sementara aku tertanya2 mana pegi anak dia yg umur 7 tahun tu sbb yg lemas tu umur 5 tahun kan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 06:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Td baca tkejut umur 19 ank umur 5thn dh..
Bila baca balik..ada sorg lg ank umur 7thn..
Mak aih...awalnya dpt anak..
Apapun takziah..kesian terpaksa bawak anak g cari kerja..
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 06:23 AM | Show all posts
umur 19 tapi anak sulung dah umur 7 tahun? ko ni hidup zaman pra-merdeka ke dik kena beranak awal macam zaman datuk nenek dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 06:24 AM From the mobile phone | Show all posts
slm takziah....
smg keluarganya bertabah
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
mosti replied at 13-7-2020 04:12 PM
Cepat je ko eh

Point penting tu..
Umur 12 dah beranak,
Ingat dok zamn 60, 70an dah tadi
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:35 AM | Show all posts
kesiannya...wartawan ni betul ke idak tulis umur tu??
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya lah hai
Dlm nak cari keje, ank2 xde sapa nak tengokkan
Org susah sangat kot ni
Muda sgt kawin beranaknya
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 07:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols rasa mak dia 29 kot
Salah taip ni...
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 08:03 AM | Show all posts
betul lah 19, sinar n berita harian lapor yg sama
ermm....
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 08:24 AM | Show all posts
iolss pun masa memula baca lebih tertarik dengan umur mak - anak ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 08:27 AM | Show all posts
kesiannya
muda nya da ada anak
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 09:06 AM | Show all posts
adoi la.akak umo 11,12 tu masih main galah panjang, lompat getah n batu seremban dik
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2020 09:25 AM | Show all posts
sapa laa bapak kepada budak yang meninggal tu. takkan masa mak dia umoq11/12 taon pon hg dah mngesex, tak guna punya jantan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list