Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
11332
View
106
Reply

Kisah Ringgo Fotograf mangsa keldai dadah di Venezuela dipenjara 3 tahun

[Copy link]

Author: cicicumel    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-9-2020 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by cicicumel at 28-9-2020 07:20 AM

Paper hari ni..kesian dia...penjara 3 tahun..5 tahun parol?parol tu cmne ek?mesti heols dh bleh speaking Spain...

Pemain dram Fotograf, Ringgo berkongsi pengalaman pahit terpaksa meringkuk dalam penjara dan melalui tahanan parol di Venezuela yang keseluruhannya berjumlah lapan tahun akibat menjadi mangsa keldai dadah.

Menurut Ringgo, soal makan dan minum antara ujian yang paling memeritkan kerana dia terpaksa memakan daging kuda selain dihidangkan menu beserta daging babi.

Saya hanya makan sardin yang dibekalkan pihak kedutaan tapi bila habis, saya terpaksa ambil langkah darurat.
Daging kuda pun saya makan. Namun kalau menunya daging babi saya akan berpuasa. Sarapan pula hanya daging dan telur, ujar Ringgo.

Tambah Ringgo lagi, para isteri juga dibenarkan bertemu suami masing-masing sekali setiap bulan untuk melakukan hubungan intim.

Terdahulu, Ringgo atau nama sebenarnya Sham Ahmad, 55 ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Simon Bolivar di Caracas, Venezuela selepas pihak berkuasa menemui dadah jenis kokain seberat hampir satu kilogram dalam bagasi dibawanya pada November 2007.
FB_IMG_1601203580924.jpg
IMG_20200928_071706.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 27-9-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau parol belum boleh balik malaysia la yek
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tua2 pun jadi keldai dadah ye? Beringat la weols semua.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Mujur xde hukuman gantung mandatori
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
dah takdir dia.. harap dia mulakan hidup baru..
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:05 PM | Show all posts
dpt jg lepas akhir nya

bagai mati hidup semula
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
x kuar lg??? rasanya dh lama la kes ni..
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Keldai ni.. kira di tipu.. ala2 kena scam lah kan... kesian. Moga yg baik2 je lah.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:48 PM | Show all posts
Edited by sidewinder at 27-9-2020 08:50 PM

x der nyer kena tipu.....dia ni kira try nasib....kalu nasib bagus lepas laa....pastu duit berkepok.....kalu tak lepas....masuk jail.....pastu jaja cite kena tipu la....kena perangkap laa.....script semua keldai dadah ni sama jer....kalu dia pakai otak dia betul2.....mana der org buat keje senang....keje bwk brg .....travel sana sini pastu org bg gaji sama mcm gaji ceo.....pastu tak der EPF....x bayar LHDN....x der payslip.....duit gaji dlm bentuk cash
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
5 tahun tu hukuman dia habiskan luar penjara. So, 3 tahun dalam penjara, 5 tahun luar penjara. Ada la syarat syarat kena ikut untuk 5 tahun tu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
[youtube]8gE1wLXFqdM[/youtube]

auummmmm


Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 09:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekejapnya kena penjara. Kalau kat malaysia, dah ke tali gantung dah
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak nampak plak tulisan kat surat kaba tu...kecik giler.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Kancilkering at 27-9-2020 09:29 PM

dia cakap jail mate dia nyanyi hotel california masa dia keluar tu...
sure dh fasih cakap spanish.... ese ese mi amor bagai
harap jangan buta duit lah ye....
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat venezuela..bukan kat sepanyol. Venezuela tu hazab yach dari sepanyol.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
little_sis replied at 27-9-2020 08:04 PM
dah takdir dia.. harap dia mulakan hidup baru..

Heshe ade bengkel lukis kat pusat kraf jln conlay tuh
Pi la stalk heshe dok melukis
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 10:10 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 27-9-2020 07:16 PM
Tua2 pun jadi keldai dadah ye? Beringat la weols semua.

Masa dia buat keje tu dia muda lg kan
Skrg mmg la dah tua
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah balik Malaysia boleh masuk Gegar Vaganza tak?

Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm lama giler dah kes kene tangkap ni.
keluar penjara je covid plak bersepah2 kat sana. take care la ringgo.
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2020 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
GegarVaganja replied at 27-9-2020 10:13 PM
Kalau dah balik Malaysia boleh masuk Gegar Vaganza tak?

Die bkn penyanyi.. mana boleh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list