Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
5789
View
69
Reply

Penat Jadi Pelakon, Siti Saleha Tak Ambil Drama Rantaian Panjang

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-9-2020 01:38 PM | Show all posts |Read mode













"enat... Jadi pelakon ni memang susah. Kadang-kadang kena kerja lebih 12 jam sampai kita rasa penat."


Begitulah yang dilontarkan oleh aktres popular, Siti Saleha, 30 mengenai cintanya terhadap bidang lakonan yang kini terpaksa dihadkan.



Ia bukan kerana permintaan suaminya seperti yang diperkatakan netizen sebelum ini, namun lebih kepada dia yang mahukan lebih ruang untuk diri sendiri.



Foto: IG




Menurut portal Mstar, Siti Saleha menyatakan yang dia meletakkan syarat tersebut kerana tidak mahu lagi pulang lewat lagi ke rumah selain meluangkan masa untuk berehat.



"Tengok dalam TV macam senang tapi kena kerja keras."



Baginya lagi drama rantaian yang panjang bukan keutamaannya.



"Saya memang tak ambil tawaran drama yang terlalu banyak episod sebab penat."



Foto: IG







Selain itu, Saleha juga mengehadkan juga drama berkisarkan cinta.



"Bukan sebab suami yang minta macam itu tapi saya sendiri yang tahu benda ini."



Foto: IG





Memegang watak Mia yang trending sebelum ini membuatkan Saleha terkejut dengan adanya sambungan drama rantaian 7 Hari Mencintaiku musim ketiga. Namun, tidak berani memberikan sebarang komen kerana belum melihat kontraknya lagi.



Wah! Akan trending lagi kah drama ini nanti? Mungkin kah nanti tiada adengan peluk dan dukung memandangkan itu permintaan Saleha? -CARI







Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-9-2020 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon pun penat dgn storyline klise
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheol ni sangatla peramah pabila jumpa di luar.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia tgk peluk beruang or kingkong tuu?
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:25 PM | Show all posts
dpt laki kaya...kata penat la berlakon...tp aku suka dia berlakon...cuma ak xtgk 7 hari 7 hari tu...yg lain aku tgk seperti ada aidil ada fitri
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku suka dia bila bercakap...
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:42 PM | Show all posts
aku suka dia dlm "aku, dia & tong sampah" berlakon dgn beto..
sweet comel.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Rata2 artis yg bru berkahwin mesti ckp gini...

Yg ada ank, ckp x ksh byr ckit.. Jnj kepuasan berlakon.. Nk focus pd family....

Bila lme senyap, tetbe berlakon sbb hsbd bg (katanya)... Tu phm2 je la....
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:58 PM | Show all posts
Aku salah seorang peminat Siti Saleha ni
Dia pelakon yang sangat bagus walaupun aku cuma kenal dia bulan lepas
Bagus la dia kena kan syarat2 sbb jgn bagi muka kat producer dan pengarah (tak semua)
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 02:59 PM | Show all posts
Zaien replied at 28-9-2020 02:42 PM
aku suka dia dlm "aku, dia & tong sampah" berlakon dgn beto..
sweet comel.

cite lama ke baru?  nak kena cari ni....

Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata lakinya org gomen. Tp blh plak ye rambut panjang?
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:25 PM | Show all posts
Penat2 pun ambil juga tawaran musim ketiga drama tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:27 PM | Show all posts
asamfish replied at 28-9-2020 02:59 PM
cite lama ke baru?  nak kena cari ni....

cerita lama.. pliz cari..
bg aku seronok la santai.. sbb beto kann?

Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:31 PM | Show all posts
Tapi ambil juga tawaran musim ketiga drama tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:33 PM | Show all posts
Tapi ambil juga tawaran musim ketiga drama tu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Berlakon memang penat. Jadual kerja x menentu.. tapi income masyukkk
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 03:57 PM | Show all posts
amik je la kontrak 7 hari mencintaimu 3 4 5 6 7 8 9 10 sampai 100...
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:07 PM | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 28-9-2020 02:13 PM
Dia tgk peluk beruang or kingkong tuu?

scary plk tgk gaya tok lakinya

Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:09 PM | Show all posts
drama ni best 1-2 je masuk ke3 biasanya dah merapu
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:12 PM | Show all posts
Zaien replied at 28-9-2020 02:42 PM
aku suka dia dlm "aku, dia & tong sampah" berlakon dgn beto..
sweet comel.

awww
mesti best kn
xpnh tgk

suka jgk tgk die dlm kekasih elektrik
pair dgn redza minhat dgn amerul afendi

lg 1 drama kt tv1 yg guna lagu p. ramlee sbg subjek cerita
xigt tajuknya tp layan jgk

die ni pun blh buat komedi jgk sbnrnya


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list