Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4521
View
46
Reply

Zara Zya Dah Bertudung?

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-9-2020 04:18 PM | Show all posts |Read mode
Tindakan Zara Zya memuat naik gambarnya bertudung telah mencetuskan pelbagai reaksi di kalangan netizen.


Adakah dia sudah bertudung? Spekulasi diperkuatkan lagi apabila pelakon ini berkongsi video memakai tudung ketika berada di sebuah pusat membeli belah.


  



Bagaiamanapun setakat ini Zara enggan mengulas apa-apa mengenainya.

"Maaf, sebab belum masanya lagi untuk keluarkan apa-apa kenyataan," katanya kepada Harian Metro.


Foto: IG


Zara juga dilihat menulis kapsyen seolah-olah sudah berhijrah.


"Masa lalu biarlah berlalu, sambutlah masa depan yang ceria, dengan memperbaiki diri kita yang sekarang," tulisnya.


  



Di ruangan komen ramai kawan artis dan peminat mengucapkan tahniah.


  



Ramai juga yang mendoakannya agar sentiasa istiqamah. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 28-9-2020 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila nk kawen ni..masih dgn boifren yg gosip haritu ke
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
so acik2 kat sini nk kena mggelabah teksssss ke tak ni??
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:30 PM | Show all posts
ingatkan memey tadi.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni petit genit
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka dia ni. Pelakon yg mmg btul2 blh berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 28-9-2020 04:29 PM
so acik2 kat sini nk kena mggelabah teksssss ke tak ni??

Kena la cik kak..lps ni paksa org tu pakai stokin tangan stokin kaki, tudung labuh,baju longgar etc..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Udah udah lerr jadikan artis bertudung sebagai bahan berita.benda normal kotttt.
Lain la burung artis terbang.Tu ada nilai berita.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis: Udah udah lerr jadikan artis bertudung sebagai bahan berita.benda normal kotttt.Lain la burung artis terbang.Tu ada nilai berita.


Berita burung terbang pun dah banyak..dah macam lali
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 07:17 PM | Show all posts
zara zya dia nama sebenar dia apa ??

dia ni xcantik,xsweet

tp bolehlah nak berlakon,xdelah kayu selalu

tp kalau dia terima diri  sebagai org yg xcantik dan hidup dan bergaya sesuai dengan diri dia ok saja
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
MontanaHannah replied at 28-9-2020 07:17 PM
zara zya dia nama sebenar dia apa ??

dia ni xcantik,xsweet

Nme betul Zainurul Razia x silap
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 07:56 PM | Show all posts
Mawar91 replied at 28-9-2020 07:45 PM
Nme betul Zainurul Razia x silap

ohh ye


terima kasih
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa... Nak pakai, pakai terus. Kalau rasa tak ikhlas, jgn main mainkan. Jgn kejap pakai, kejap tak. It is either you pakai atau tak pakai. Senang.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Menyampah bca benang retis mula bertudung ni, bosan
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2020 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
MontanaHannah replied at 28-9-2020 07:17 PM
zara zya dia nama sebenar dia apa ??

dia ni xcantik,xsweet

Cantik jer dimata ini.klau nk banding dyana trisha apa ke nama tuu..
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2020 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
moga berkekalan bertudung..ni lagi satu artis perempuan yg berbakat n kayu..suka tgok dia start drama LYMA
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2020 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
pearl.silver replied at 28-9-2020 04:28 PM
Bila nk kawen ni..masih dgn boifren yg gosip haritu ke

Boifren dia Dato A tu kan..
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2020 01:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak nk keluar kenyataan,tp dok upload gamba upload video..acah2 sgt bg content utk wartawan interview,netizen tertanya2..tak pyh nk takjub sgt la dgn cite retis yg born muslim mula start bertudung
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2020 01:12 AM From the mobile phone | Show all posts
So?.........      
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2020 01:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Rasa macam utuk drama  baru sheols & Aqasha ,Beri Sedikit Waktu utk slot samarinda .Tapi kalau betul2 bertudung pun apa salahnya .Semoga istiqamah .
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list