Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5639
View
45
Reply

Kamal Adli Dan Uqasha Senrose Dah Pergi Kursus Kahwin?

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-10-2020 03:45 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG


Hangat digosipkan bercinta, katanya Kamal Adli dan Uqasha Senrose dah pergi kursus kahwin.


Dalam video yang dimuat naik di Instagram, Michael Ang ada bertayakan soalan tersebut kepada mereka.


Kata Michael dia ada dengar cerita pasangan tersebut menghadiri kursus namun tidak pasti di mana.


  



"Janganlah sembunyi kalau pergi kursus kahwin. Dekat mana Perlis? Kuantan? Siap dengan imam semua aku dengar," kata Micahel.


Uqasha dan Kamal yang duduk bersebelahan di atas sofa nampaknya tidak memberikan reaksi.


  



  



Tambah Michael yang juga seorang pelakon dan pengarah itu, dia jarang nak buat gimik.

"Anda rasa ini gimik atau kisah benar. Anda rasa mana satu? Apa yang pasti anda kenal saya kan? Jarang saya buat gimik macam ini," tambahnya.


  



Bagaimanapun menurut Harian Metro, Kamal menafikan dakwaan tersebut.

"Jangan percaya. Dia hanya bergurau saja." -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 19-10-2020 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Pompuan ni pun mcm neelofa.. selagi xsampai ijab qabul akad nikah haram i nak caya..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols ingatkan org macam uqasha ni taste dekat dato kaya or anak org kaya. Tak sangka sheol taste ke kamal. Apa2 pun semoga berjodohan
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Bapak gula yg payung dia kan dah meninggal
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
ninnamina: Iols ingatkan org macam uqasha ni taste dekat dato kaya or anak org kaya. Tak sangka sheol taste ke kamal. Apa2 pun semoga berjodohan

Of cos ada sugar daddy..
kes dadah haritu xkan bole lepas mcm tu je..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 04:37 PM | Show all posts
Bagi sensasi untuk drama je ni.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang ni baca tajuk je ke

Kan Kamal dah nafikan
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 04:52 PM | Show all posts
monsterwife replied at 19-10-2020 04:07 PM
Bapak gula yg payung dia kan dah meninggal

Sapa bapak gula dia?
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:21 PM | Show all posts
monsterwife replied at 19-10-2020 04:07 PM
Bapak gula yg payung dia kan dah meninggal

i parking.. spill please..

Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:28 PM | Show all posts
I masih kecewa dengan saiz pensil heols .....
#sambungKekecewaan
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:29 PM | Show all posts
monsterwife replied at 19-10-2020 04:07 PM
Bapak gula yg payung dia kan dah meninggal

ehemmmm2.. meh la spoon feed
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:31 PM | Show all posts
xde ke netizen nk gabung2kan nama diorg
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kawen la cepat2 dorang ni...  Asyik melekat jer kesana sini...
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
mdhelmi replied at 19-10-2020 05:31 PM
xde ke netizen nk gabung2kan nama diorg

UQAMAL.. ok tak?
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah puas jdi belaan boxit dah ke tetibe nak kawen
Pass around baton
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Rugi la kalau kamal amik dia jadi bini...kerang dah byk sharing is caring..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
shaiy replied at 19-10-2020 06:16 PM
Rugi la kalau kamal amik dia jadi bini...kerang dah byk sharing is caring..

Tak luak punn.macam ang korek idung,mana ada besar pun lubang tu.elastik.
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
kamal mungkin boleh cari org lain kot
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Belibis replied at 19-10-2020 06:27 PM
Tak luak punn.macam ang korek idung,mana ada besar pun lubang tu.elastik.

Memang la tk luak tapi barang dah disharing ramai kot.. lubang idung pun utk kita je korek tkda pulak org lain tolong korek kan..
Reply

Use magic Report

Post time 19-10-2020 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
shaiy replied at 19-10-2020 06:38 PM
Memang la tk luak tapi barang dah disharing ramai kot.. lubang idung pun utk kita je korek tkda pu ...

Kahkahkah. Jdnya emang lubang dh dikorek ke camne
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list