Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1412
View
15
Reply

[Politik] Naik kapal dgn bendera BN(nampak bendera baru),Syed Saddiq Dah tukar kapal ?

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2020 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Sakit jantung Atuk nanti tgk cucu beliau masuk Umno.Satu je nasihat,cukur bulu ketiak sblm masuk umno eh..baru suci

TINDAKAN Ahli Parlimen Muar Syed Saddiq Syed Abdul Rahman menaiki sebuah bot yang dipasang dengan bendera Barisan Nasional mengundang pertanyaan

Ramai yang ingin tahu sama ada bekas Ketua Pemuda Bersatu itu kini telah beralih arah untuk menyokong Barisan Nasional

Dalam gambar yang dikongsi di Twitternya itu, Syed Sadddiq berdiri di tepi bot yang sedang bergerak sambil menunjuk ke arah sesuatu dengan berlatar belakangkan tiga bendera BN berkibar megah.

Turun laut nak gempur kapal korek pasir dan bot pukat tunda haram.

Jangan kacau periuk nasi Nelayan Muar! ciap pengasas parti Muda itu di Twitternya ketika berkongsi gambar tersebut hari ini.

Ciapan tersebut mendapat reaksi daripada warganet.

Adakah ini petanda Muda merupakan parti komponen BN atau teladan toleransi? tanya @nxjsbsglk.

YB ni nak menumpang bot BN ke nak menahan bot BN? Lain macam, komen @zulhaziq.

Aih.. Dah tukar parti ke apa? Hahaha gelak @adnan_amal.

Bendera tu yang mahal YB.. Hahaha, kata @miirulaqim

Tajuk berita AwatHangNi: SS masuk BN, kata@Akram80sGuy

Dah tukar kapal ke yb? tanya @topeknotperfect.

Hidup Barisan Nasional. Welcome to the ship YB, komen @jenrysaiparudin.

Soalan-soalan yang ditanya itu dijawab oleh Syed Saddiq. Menurut Ahli Parlimen paling muda di Malaysia itu, dia tidak mempunyai masalah untuk berkhidmat kepada semua rakyat tanpa mengira parti.

Ramai tanya kenapa naik bot ada bendera BN. Saya tiada masalah kerjasama dengan nelayan yang sokong BN.

Tanggungjawab saya sebagai Ahli Parlimen adalah untuk berkhidmat kepada semua, tidak kira parti.

Saya akan berkhidmat kepada semua orang Muo, bukan sahaja penyokong saya, jelas Syed Saddiq. C SM

IMG_20201121_080848.jpg
IMG_20201121_081034.jpg
IMG_20201121_081531.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-11-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Pokcik2 dlm kapal tu mcm muka pasrah layan anak meragam nak tunjuk hero
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 08:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Jgn cukur bulu tiak jahh bulu punai pun kena cukur.. ade bulu ke.. mcm mumayyiz jah
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 21-11-2020 08:46 AM
Pokcik2 dlm kapal tu mcm muka pasrah layan anak meragam nak tunjuk hero

Agaknya jenuh apak tu ckp.. jgn main tepi bot tuu jatuh ksng..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ikut jejak langkah abg dia ke
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 09:07 AM | Show all posts
Photoshoot kat bot ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 09:08 AM From the mobile phone | Show all posts
cucu menderhaka atok ya??
abah!... rotan dia!!
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 21-11-2020 08:50 AM
Agaknya jenuh apak tu ckp.. jgn main tepi bot tuu jatuh ksng..

Hahaha.. mungkin juga
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Adoi, bot tu nelayan punya. Syed saddick takkan nak suruh nelayan buang bendera semata2 sebab dia nak bergambar dkt situ
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh je kan kalo berbackgroundkan sungai. Ada2 je dak ingus ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:18 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Naik bot pakai nike..
Good move sgt dekk saddiq
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Naik bot pakai nike..
Kelas atasan sgt dekk saddiq
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 02:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Cytro Umno N17 memang bodoh, malangnya ramai juga Melayu2 berpendidikan rendah yg purcaya. Yg bijak semua pakai Rolls Royce, Mustang, GTR macam KP19 imigresen
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 02:31 AM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 21-11-2020 07:04 PM
Naik bot pakai nike..
Kelas atasan sgt dekk saddiq

Nike tu alas kaki para Negro.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2020 01:52 PM | Show all posts


mungkin jugak sebab PH telah gagal mentadbir negara dengan baik...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list