Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4213
View
53
Reply

Anggota Bomba, Isteri Perkosa Budak 7 Tahun Untuk 'Ajar Cara Buat Anak'

[Copy link]

Author: CARI-MAL    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-12-2020 04:21 PM | Show all posts |Read mode
Anggota bomba dan isteri didakwa memperkosa kanak-kanak sebelum menjahit luka koyakan pada tubuh mangsa.


Argelio Pupo, 32, dan Morgan Keene, 27, didakwa melakukan serangan seksual itu terhadap kanak-kanak perempuan berusia 7 tahun untuk 'mengajarnya cara membuat anak' pada Mei lalu di Apopka, Florida.




Kredit foto: Mirror




Ketika Pupo melampiaskan nafsu, mangsa mula mengeluarkan darah pada kemaluannya dan Morgan yang menyaksikan perbuatan jijik suaminya itu membantu menghentikan pendarahan dialami kanak-kanak berkenaan, lapor Mirror.


Menurut laporan, mangsa mendakwa peralatan menjahit digunakan pasangan terbabit dibeli Morgan.


Sementara itu, Morgan mendakwa luka mangsa dijahit Pupo, lapor My News 13.


Polis menyerbu rumah pasangan terbabit selepas menerima pada 11 November selepas menerima laporan mengenai gangguan dilakukan mereka.


Polis kemudian bercakap dengan dua saksi yang dipercayai mengetahui kejadian berlaku terhadap kanak-kanak berkenaan. - CARI

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-12-2020 04:23 PM | Show all posts
apa la nasib budak tu nanti bila dah dewasa.

laki bini buat kerja tak ada faedah.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:23 PM | Show all posts
Sakit jiwa !
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:32 PM | Show all posts
budak tu sapa dengan dua orang gila ni?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:32 PM | Show all posts
kejinye..dia tk tau ke buat anak tu tak payah di ajar..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Gilanya manusia..nak panggil manusia tak sesuai



Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Apesal la aku baca thread ni rasa nak je diorg ber2 ni....dah besar pnjg berakal pun tak leh fikir....
Trauma bdk tu oi....aku luka sket pun dah shesh shesh....inikan bdk kecik...
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
kesiannya bdk tu   hrap jntan & betina ni mmpus kna rodok dlm pnjara
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Psiko.g mati la ko laki bini
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapala makin lama makin tkde otak manusia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan kat malaysia td..nasib baik la bukan
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kat malaysia mesti kena victim blaming.. kenapa ikut lelaki tu.. kenapa xmelawan.. kenapa pkai sexy..
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:28 PM | Show all posts
apekah aku baca ni???gle babi btul!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Gilaaaa betul
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by awanearisu at 2-12-2020 05:40 PM

Untuk yang ingin mengetahui lebih lanjut.
Amaran: Tidak sesuai untuk mereka yang melalui trauma yang serupa!

a9544c0.jpg
47eaee8.jpg
74b4ea6.jpg
d5fd0a8.jpg
19c3746.jpg

Sumber: Reddit
https://www.reddit.com/r/TrueCri ... mp;utm_source=share

Benang Reddit ini turut mengandungi pengakuan dari orang yang pernah berkongsi gim dengan suspek.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 05:41 PM | Show all posts
eh la.....dasar psiko...mereput la kau
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Amik dadah ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
hehh baca ni buat ati panas!
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 07:06 PM | Show all posts
ai terganggu dengan citer2 camni
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2020 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
yg defendant 2 tu mak budak tu..yg lelaki tu siapa agaknya? bapak kandung ke bf maknya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list