Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1519
View
36
Reply

[Tempatan] ADUN Jeram offer RM300 bagi pengundi N12 yg berjaya turunkan berat badan 5kg ketika PKP

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-1-2021 10:40 AM | Show all posts |Read mode
Edited by R2D2 at 13-1-2021 10:42 AM

Hadiah RM300 jika berjaya turun 5kg berat badan
NUR FARHANA ABDUL MANAN | | 13 Januari 2021

938963.jpg

Pejabat ADUN Jeram menawarkan hadiah RM300 kepada pengundinya yang berjaya menurunkan berat badan sepanjang tempoh PKP. - Foto FB Shaid Rosli

KUALA SELANGOR - Pejabat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Jeram menawarkan hadiah RM300 kepada pengundinya yang berjaya menurunkan berat badan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan bermula Rabu hingga 26 Januari depan.

ADUN Jeram, Mohd Shaid Rosli menerusi kenyataan di Facebooknya pada Selasa berkata, bagaimanapun hanya pengundi di DUN Jeram layak untuk menyertai cabaran tersebut.

"Salam pengundi Jeram. Memandangkan PKP 2.0 akan bermula mulai esok (Rabu), maka pejabat ADUN Jeram ingin mengajak anda untuk menyahut cabaran dengan melakukan aktiviti yang berfaedah sepanjang PKP kali ini.

"Bagi yang ingin menyahut cabaran ini, anda boleh hadir ke Pejabat ADUN Jeram untuk mendaftar dan melakukan penimbangan berat badan terkini," katanya.

Menurutnya, setelah tamat PKP, pihaknya akan memanggil kesemua peserta yang mendaftar untuk melakukan penimbangan semula berat badan.

"Sekiranya anda berjaya menurunkan lima kilogram daripada berat asal anda, maka anda berjaya untuk menerima hadiah saguhati sebanyak RM300.

"Pendaftaran bermula mulai hari ini (Selasa) sehingga Jumaat. Masa 8.30 pagi hingga 9 malam," katanya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-1-2021 10:47 AM | Show all posts
aritu pkp 1.0 iols turun berat badan... bestnya kalau voley daftar
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
ni...bkn perli depa yg xde/hilang income...mkn catu...cekik megi ari2 ka ni????
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 13-1-2021 10:47 AM
aritu pkp 1.0 iols turun berat badan... bestnya kalau voley daftar

Selim melim la kau....
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
mcm best jer
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Best jugak hdiahnya tu, dari x buat apa2 tak dpt apa2..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus Adun ni galakkan pengundi dia amal hidup sihat masa PKP. Dari xda buat apa..masa ini la bagus utk turun berat badan..
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 11:35 AM | Show all posts

perut masih lagi buncit.. harap paha je membesar sbb byk jln jadi otot pon mengembang. dah le kena basuh baju pakai tangan...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
5kg tu senang sangat nak turun.. Akak boleh buat tak sampai seminggu
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahhhh huntonglahhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:30 PM | Show all posts
5kg dlm ms 2 mggu kacang boncesssss jah iols boleh buat... tp kena inform awal, nak makan byak2 2 mggu sebelum tu biar berat naik ms timbang pendaftaran tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:34 PM | Show all posts
PKP 1.0 I turun sampai 8 kg.
Kali ni macam naik pulak.
Stress
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:36 PM | Show all posts
sapa nak bagi uii rm300 tu , bestnya sapa yg boleh join
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
bagus inisiatif mcm ni
takdelah membadak je ms pkp dgn tagline gomok is ohsem ke hulu hilir bagai
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:40 PM | Show all posts
Bijak sambil galak orang ramai turunkan berat badan ambil berkempen
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita berminat. Tapi tak duduk situ la
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 13-1-2021 11:35 AM
perut masih lagi buncit.. harap paha je membesar sbb byk jln jadi otot pon mengembang. dah le kena ...

Paha pemain bola....... Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 12:58 PM | Show all posts
Kurex replied at 13-1-2021 12:50 PM
Paha pemain bola....... Hahahaha

iols tak kenal rapat pemain bola...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2021 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ofis ak dulu pun buat, menang rm500, tp kena buat workout kt gym anjuran bersama ofis la. mkn ubat diet xleh.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-1-2021 01:24 PM | Show all posts
boleh ja cuba inisiatif sendiri kalau nk
tgk setakat mana mampu kurangkan berat badan dlm masa 14 hari
tanpa makan produk2 timbang kilo
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list