Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2001
View
23
Reply

Tak Suka Tengok Video Bergelek Menari, Netizen Minta Wani Kayrie Banyakkan Amal Ibadah

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-1-2021 09:36 AM | Show all posts |Read mode
Tindakan penyanyi Wani Kayrie memuat naik video tarian di Instagram mengundang rasa kurang senang netizen di laman tersebut.


Salah seorang pengikut menegur aksi tarian yang dilakukan oleh Wani dan meminta penyanyi berusia 20 tahun itu melakukan amalan yang boleh mendatangkan faedah ketika negara sedang berdepan pandemik Covid-19 ini.


Menjawab kritikan itu, Wani berkata dia tidak perlu berkongsi hal berkaitan ibadah kerana perkara itu merupakan urusannya dengan Allah SWT.


  



"Biarlah ibadah itu secara ikhlas bukan niat nak menunjuk-nunjuk. Allah sahaja tahu ibadah hambanya! balas Wani.


Sebelum itu, penyanyi lagu Magika ini berkongsi video tarian dan meminta peminatnya untuk kekal berada di rumah sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dalam usaha mengekang penularan wabak Covid-19.


"Semua negeri dah PKP kecuali Sarawak, jadi apa je aktiviti korang dekat rumah tu?


"Buat jelah apa-apa yang boleh menghiburkan diri yang penting tak keluar rumah tanpa urusan penting! Kita jaga kita dan jaga kesihatan sentiasa!" tulisnya pada ruangan kapsyen.




Kredit foto: via mStar




Bagaimanapun, seorang pengikut kurang bersetuju dengan tindakan Wani berkongsi video tarian dan memuat naik di laman sosial.


"Ni Covid-19 lebih baik buat perkara yang dapat pahala, solat, mengaji dan lain-lain ibadah... mungkin awak buat macam tu dipuji orang tapi di mata Allah?


"Saya tak kata saya baik tapi lebih elok awak habiskan masa PKP dengan amal ibadah, komen netizen itu.


Menerusi laporan mStar pada April tahun lalu, Wani mengakui dia minat menari dan video yang dihasilkan hanyalah suka-suka untuk pengikut.


Kredit foto: IG




Justeru itu, Wani berkata dia memilih untuk mengabaikan sebarang bentuk komen negatif yang ditinggalkan oleh netizen.


Malah, jika keterlaluan, dia bertindak memadam dan menyekat akaun pengguna tersebut. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-1-2021 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau aku la mcmni..dah lama kena penerajang dengan mak aku.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku dah google, dah dengar lagu dekat laptop. Jujur aku tetap tak kenal dia siapa & aku lantakkan je dia
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Xkanlah asyik doplopat jam baca quran je. Biaq pi dia nk happy.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Org nama2 wany ni mmg sepesen eh muka...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 10:50 AM | Show all posts
tapi ok je dia joget tak la menghairahkan pun. lagi teruk si shila amzah tu joget ya ampun.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 11:15 AM | Show all posts
tak kenal pun dia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingt cantik buat mcm tu
Dia ni nyanyi lagu apa??
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:07 PM | Show all posts
buat apa pun still nampak desa
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Citer dia senang.. Data dia bayar.. Jadi lantak la..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 03:41 PM | Show all posts
adoiiii. kalau tak suka scroll lah ke lain.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 03:42 PM | Show all posts
Kurex replied at 22-1-2021 10:11 AM
Aku dah google, dah dengar lagu dekat laptop. Jujur aku tetap tak kenal dia siapa & aku lantakkan je ...

hahahahahahahaha. tak effect walau sekumis kat hati kurex ye tak
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
kakakpositifker replied at 22-1-2021 03:42 PM
hahahahahahahaha. tak effect walau sekumis kat hati kurex ye tak


Ye... Tetap bukan tandingan iols
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok je dia menari..xde la over mana pun.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
BBNU kan.ape nk expect. Asalkan dia bahagia x kacau org dah la
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik acik x kenal.... so acik ignored je la gosip murahan ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 09:27 PM | Show all posts
susah nak cari perempuan yg tahu malu sekarang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Itu biasa....anak2 lain pun Ada lagi teruk dari ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Badan kecik molek camni xsakit sgt mata kalau mengelinjang pon..budak muda lagi neh..kalau niqobis yg buat tarian gini harus disumpah! Plus mak budak
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasanya yang suka tegur acah2 ahli sorga tu perangai lagi celaka daripada yang ditegur... Dah nampak banyak spesis camtu...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list