Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8726
View
148
Reply


TMJ - Kenapa Saya Benci Syed Saddiq

[Copy link]

Author: kp5x       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-1-2021 12:20 PM | Show all posts |Read mode

Kredit foto :Mkini, mykmu






Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail (TMJ) baru-baru ini, membuka ruang pertanyaan untuk netizen di laman Instagramnya @hrhcrownprinceofjohor.

Antara soalan yang ditanya adalah kenapa TMJ membenci YB Muar, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman?

"Sebab dia 'fake'," ringkas jawapan TMJ.





Kredit foto :mykmu





Ditanya kenapa Syed Saddiq dikatakan 'fake', TMJ menjawab setiap individu harus mempunyai prinsip dan bukannya menjadi seperti lalang.


TMJ dan Syed Saddiq sebelum ini dilihat saling perli memerli di laman sosial dan antara yang terkini adalah isu Syed Saddiq membotakkan kepala untuk mengumpul dana RM200,000 ribu bagi membeli komputer riba kepada pelajar di kawasan parlimennya.


Tindakan itu diselar TMJ yang menganggap Syed Saddiq cuma mempergunakan orang muar untuk kepentingan peribadinya.





Kredit foto : Instagram TMJ, twitter Syed Saddiq





Untuk rekod, mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir sebelum ini dikatakan pernah melabelkan TMJ sebagai budak bodoh. - CARI





Kredit foto : mykmu, FMT




Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-1-2021 12:31 PM | Show all posts
hahahaaaaaaaa..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Terus terang tanpa selindung
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Still butthurt dgn atok panggil  dia bodoh ler tu

Mmg bodoh pun.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow hebatnya madey berani hina anak raja bodoh. Nasib ni bukan zaman dulu2, kalau tak dah putus kepala kau kena potong. Aku kalau puak2 yang ad kaitan rapat dengan madey ni memang tak boleh dipercayai. Puak2 pencuri harta negara semua ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:43 PM | Show all posts


Prffgghhhhttt....



Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:44 PM | Show all posts
low class lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:46 PM | Show all posts
dok diam2 la bdk budu
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah..tunku jujur sungguh..dia fake mcm mana sbnrnya....penipu ke...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha... TMJ ni xclassy la.. Gaduh cm bdk2 even dh jadi bapak bdk. Yela.. Gaduh pon dgn bdk kan..

Keep your friend close and your enemies closer patutnya.. Jadi cam mumia96.Xsuka abgnon tp siap cemolot. Xngam dgn kuli tp blh jabat tangan bt pc semata2 nk another 6mth. So so classy evil Heheh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmmmm, fake katanya....hmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila mulut anak raja sebaris perempuan. Sebab tu raja kena berpoligami
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:58 PM | Show all posts
dulu ada miss fake
skrg ada mr fake
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 12:59 PM | Show all posts
mgkin mksudnya fake kerana walaupun kelihatan xsehaluan dengan atok...namun masih menjalankan agenda atok covert way?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:06 PM | Show all posts
demi kelangsung hidup... fake fake ler..
yg penting bijak berkata, sure la org percaya...
hahhahahahaha.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagi aku fake atau tidak..itu masalah dia..yang penting dia jalankan tugas/amanah bila dipilih sebagai wakil rakyat buat.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
So uncouth
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau rja beNci rakyat, jgn marh pulak kaalu rakyat beNci raja
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:12 PM | Show all posts
tripleid replied at 22-1-2021 12:38 PM
Still butthurt dgn atok panggil  dia bodoh ler tu

Mmg bodoh pun.

apsal dia dibodohkan oleh tun M. sebab kecaman dia ke apa...

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2021 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayoyo menggamit kenangan betul. Once upon a time TMJ penah gelar some Fake jugeks
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list