Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
58412
View
754
Reply

Edisi Syuk curang lagi

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-1-2021 01:24 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 23-1-2021 01:49 PM

Isteri dedah Syuk curang lagi..
syuk1.png
Sejak pagi tadi hangat diperkatakan mengenai rumah tangga pengacara dan penyampai radio, Shuk Sahar apabila isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah mendedahkan suaminya kembali curang.

Menerusi perkongsian di Instagram, Seraa mendedahkan suaminya masih menjalinkan hubungan dengan wanita sebelum ini yang dikenali sebagai Farah.

Dalam entri tersebut, turut didedahkan hubungan terlarang suaminya dan Farah dengar menyertakan beberapa video menunjukkan Shuk berada di kediaman wanita itu serta tangkapan perbualan WhatsApp yang dihantar wanita tersebut kepada Seraa.

Kata Seraa lagi, dia turut menerjah ke kediaman wanita berkenaan untuk meminta suaminya pulang ke rumah namun permintaannya tidak diendahkan.
syuk 3.png
Lebih pilu, Seraa berkata dikala orang lain sedang tidur, dia berkeliaran mencari suaminya. Katanya lagi, dia sangat sedih kerana Shuk adalah suaminya namun diperlakukan seperti tiada harga diri.
syuk 4.png
Tidak hanya setakat itu, Seraa turut mendedahkan menerima mesej maki hamun daripada kekasih suaminya. Seraa turut kesal kerana dia sudah lama bersabar dengan sikap suaminya namun tidak dihargai.

Dalam satu perkongsian terakhir, Seraa mengatakan dia tidak niat untuk membuka aib suami atau rumah tangganya, namun tidak mahu maruahnya terus dipijak-pijak dan diperbodohkan kerana selama ini dia bertahan demi anak-anak.
syuk5.png
Sementara itu, di ruangan komen Instagram Shuk dihujani dengan komen kecaman netizen susulan pendedahan isterinya mengenai kecurangan suaminya itu. Bagaimanapun, setakat ini masih tiada penjelasan lanjut daripada Shuk mengenai pendedahan tersebut.
https://www.rotikaya.com/isteri-dedah-shuk-curang-lagi/

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-1-2021 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Meroyan 1 dunia tau, alih2 kang, berbaik semula dgn iphone15.

Tolong lah jangan bagi muka lagi dengan laki macam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Paling winnn... sundal sendiri gelar skandalnya sundal
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha.. Ada pun gosip lain selain nama lopak je. Naik muak tengok.

Syuk syukkk.. Tak habis2. Pompuan tu takde nya sayang ko bebeno.dia sayang duit ko je
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki macam ni pun boleh jadi rebutan. I kenot brain this!

Pn. Sera, dah ramai yang pesan sebelum ni tapi puan masih nak terima jugak. Once a cheater, always a cheater. Let him be with her. Takde guna nak pertahan jantan macam tu. Dah lah tak hensem, ada hati nak berselingkuh
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Malas nak masuk campur

Amik ikhtibar kes alip bella

So akaak duk tepi makan popcorn je dik
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa dia tak report pejabat agama, suh shuk nikah dengan farah tu. sebab sekarang pun depa dah duk serumah. tak ada tanda nak stop perhubungan pun.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Shuk ni tolong lah sedar dia dah la dah tak kelakar. membosankan. gosip atau cerita camni memang buat orang lagi meluat dengan dia. kalau dia potray diri dia as family man.. macam ajak shuib jep dan artis komedi yang lain.. orang masih nak tengok tau walaupun shuk ni hambar. meols gerammm! rossa ku harap rumah kereta harta semua dapat kat chuols.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Dgn syuk pon selera ke aokme
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian wife shuk.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih plak baca rintihan hati seorg isteri bila kena macam ni.. mesti ada bnde lebih baik Allah nak bg tu.. one day bila dh jatuh terduduk syuk baru dia sedar kot..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
so suara pompuan menangis dlm video syuk yg acah2 seram tu suara real lah ehh?
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Shuk shuk...

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga serra move on..jangan u turn lg..x padan dgn muka x berapa, nk curang..jenis x bersyukur..semoga dpt pembalasan ug setimpal
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini barulah gossippppp
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana  yang dulu kata kaka salah konon syuk ni kne fitnah.. Blh dh beli kneepad
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:44 PM | Show all posts
cerai je kak.. jgn jd bodoh maafkan..
hidup biar bermaruah.. ini dah melampau sgt..
dia laki kau, ppuan tu maki kau dia diam je.. dasar dayus..
kau jgn delete post ni dr ig kau kak, biar anak2 kau tahu..
lepas ni kalau hidup susah pun hadap je, anak2 kau akan faham..
biar susah dr ada bapak dayus camni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-1-2021 01:46 PM | Show all posts
asma87 replied at 23-1-2021 01:38 PM
Dgn syuk pon selera ke aokme

Syuk bnyk duit oiii..tgk kat Awesome tv tu asik muka dia je..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
1st step, stesyen radio & tb perlu berjemaah buang si gemok ni. Kendian baru dia tahu langit tinggi rendah.
2nd step bini pasang badan helok2 & buat bisnes online.
3rd step bini kawen dengan a very hot hunk. Gitteww.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2021 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Nama Serra tuh betul ke panjangnya ejaan macam budak2 lahir 2000an... aiyoooo syuk cakap tersembur2 nih pun ada sundal rela dicelop... untuk bini Syuk kalau kau baca forum, kau blah jelah dari hidup si Patrick kawan spongebob nih... takyah nak buka2 aib bagai kat public... g pejabat agama tunjuk bukti laki kau curang menyundal menyondol bagai2 tuh... tuntut segala macam harta dari si mulut terjuih nih biar sampai tinggal spenda roti kirai biarkan dia hidup dgn scandal tuh elok lah dua2 menyundal jadi sundel bolong... tibehhhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list