Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7512
View
78
Reply

[Jenayah] Ayob khan 每 Duit banyak-banyak nak rasuah malaikat dalam kubur?§

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 6-4-2021 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata2 beliau utk ingatan diri aku aku jgk. T. Ksh Datuk Ayob
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-4-2021 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
ninja9 replied at 6-4-2021 10:55 AM
Orang yg berprinsip seperti ini orang yang bagus untuk jawatan yang sering terdedah dengan godaan. H ...


kalau tengok drama biasanya yg bawahan je mudah tergoda dgn suapan, yg atas2 diguna ugutan sama ada terhadap family atau kesilapan silam. pastu skali dah buat, yg ni pulak akan jd modal ugutan maka bersambung2 la kejahatan dibuat utk cover kejahatan yg sblmnya. gali lubang tutup lubang. aman la negara kalau semua orang yg berkerja ada mentaliti mcm ayob khan. ingat amanah dan tanggungjawab tu akan dipersoal lepas mati!
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
takyah citer rasuah duit la, tu haa main sambung kabel nak masukkan anak yg tak layak utk study atau kerja sampaikan ditolak calon yg lebih layak, rentas negeri masa pkp sbb kenal pegawai, pulun bantuan utk sedara mara yg tak berapa susah dulu sedangkan ada yg lebih susah tapi tak di beri info. ingat halal ke gaji kerja mcm tu?
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon terasa la politician & gomen servant yg kaki rasuah tu..
Fikir dunia tak habis, hidup sembang je lebih.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:23 PM | Show all posts
bakingsoda replied at 6-4-2021 01:57 PM
takyah citer rasuah duit la, tu haa main sambung kabel nak masukkan anak yg tak layak utk study atau ...

Ya allah, serupa sorang kenalan aku. Ayah dia main sambung kabel nak masukkan anak dia (kenalan aku tu) yg tak layak utk kerja sampaikan ditolak calon yg lebih layak, rentas negeri (kenalan aku tu juga) masa pkp sbb kenal pegawai (kawan adik kenalan aku tu). Setepek komen hang ni kena kat muka dia.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.. benda baik sebarkan. I mmg sceptical dgn polis sbb sgt synonym dgn rasuah.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:28 PM | Show all posts
Boleh cakap cmni kat penjenayah najib tu. Mesti berbulu je dia dgar smbil meratib melalak dalam fb page dia nk kutip tololwers.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:29 PM | Show all posts
monreyes replied at 6-4-2021 10:42 AM
mohon terasa ahli2 politik sekalian terutama nya Kutty

Mohon najib dan geng2 umngok serta tololwers mereka terasa, byk kes rasuah mereka sedang hadapi. Maklumlah, demi ugama dan bangsa, ujong2 melingkup dlm jel jah.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:38 PM | Show all posts
duit byk2 senang nak buat amalan,tapi kalau duit haram cmne nak buat amalan
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:40 PM | Show all posts
power tok  ayob
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahlil kenduri arwah tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka dgr pemimpin/ketua spt ni, ada integriti
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:53 PM | Show all posts
Kalau masih ada yang tak terasa memang mereputla makan je duit haram.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga Allah tetapkan jantung hati kita dan beliau ke jalan yang diredhoi.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 03:07 PM | Show all posts
Edited by capiloton at 6-4-2021 03:09 PM
※Kita akan mati. Hari ini ka esok ka atau sebentar lagi. Duit banyak-banyak nak ke mana?

※Takkan duit banyak-banyak nak lapik kepala masa jadi jenazah? Lepas tu nak rasuah malikat? Ada ka?

respect pada KP Johor.
payah nak jumpa polis begini.
agama nya baguih.

pada penjawat awam yang tak sadar diri makan rasuah,dan salah guna kuasa ni,  
aku cuma nak cakap..

dasat manosia2 x sedar diri nih. seronok dia salah guna kuasa dan dia punya lagak macam boleh hidup sampai umur seribu tahun. seronok kau buat kejahatan yer, kau tunggu nanti masuk ke alam barzakh, memang kena balun cukup2 dengan malaikat



Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
nak kaya boleh tp jgn amik hak org.
dalam rezeki kita tu ada rezeki org lain jugek.
jadi, panjangkan lah rezeki dengan bersedekah
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 03:56 PM | Show all posts
bila la polis Malaysia ni nak pakai bodycam.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul apa dia ckp. Aku sejak dah menjejak umur2 kertu ni bnyk dah downsize. Barang bagi charity. Berapa bnyk handbag kasut pinggan mangkuk la yg kau perlukan sgt. Last2 ulang pakai yg sama
Tmbh zaman covid tahun sejak tahun lepas boleh kemana aje la nak melaram bag kasut baju tu smua
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 6-4-2021 10:42 AM
mohon terasa ahli2 politik sekalian terutama nya Kutty

'"jangan dengki dgn orang kaya"-katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tabik aku ngn dia ni. Tegas. Rasuah malaikat?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list