Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234
Return to list New
7583
View
78
Reply

[Jenayah] Ayob khan 每 Duit banyak-banyak nak rasuah malaikat dalam kubur?§

[Copy link]

Author: YgBenar    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 6-4-2021 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang ni ke okaytee?

Screenshot_2021-04-06-21-30-27-81.jpg
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 6-4-2021 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
setepek kat muka KPN, takkan tak sedar lagi
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga datok ayub sentiasa dilindungi Allah. Ramai yang panas dgn dia. Teringat kes pegawai kastam yang jujur amanah, kena tembak sampai skg kes tergantung.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2021 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Nes3in1 at 6-4-2021 11:11 PM

Semoga Datuk Ayob Khan diberikan kesihatan dan perlindungan dari Allah utk terus menjalankan tugas dgn penuh amanah dan dedikasi (bukan daddykasi) amiiin.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 01:24 AM | Show all posts
padan muka kena bertepek2, nak menjawab malu pulok yer mcm mengaku ko tu salah sorang. Cer jawab cer jawab nak dengo sikit hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 05:15 AM | Show all posts
dodolgemok replied at 6-4-2021 02:29 PM
Mohon najib dan geng2 umngok serta tololwers mereka terasa, byk kes rasuah mereka sedang hadapi. M ...

Jangan lupa sekali
Kepala Perompak
dan Pelingkup Negara
seperti boss hang kata
Mat Sabu

"ahak"

Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Klu hati da hitam ckp mcm mn pun bukannya berkesan pun.. . Igt da mkn rasuah bertahun2 sampai buncit heran ngn dosa pahala.. Dia kesah ngn poket dia je.. Sok tua baru taubat... Klu sempat
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 08:25 AM | Show all posts
monreyes replied at 6-4-2021 04:19 PM
LGE pun x sumbat2 lagi...
kita tgk sapa masuk dulu ye...
kiranya kalau aku masuk jel..aku buka ...

Ikut giliran sis. Patutnya najib masuk dulu, diikuti wak jahid, kemudian ku nan dan geng2 lain. Ujong2 baru guanjeng itu pon kalau dia sabit kesalahan lah.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 08:26 AM | Show all posts
cambaik replied at 7-4-2021 05:15 AM
Jangan lupa sekaliKepala Perompakdan Pelingkup Negaraseperti boss hang kataMat Sabu
"ahak"

Zaman najib dulu lagi atok dh mulakan serangan terhadap musuh2 dia, tpi najib pon xmampu nak sumbat atok masuk jel. Sebab apa? Kahkahkah!
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
capiloton replied at 6-4-2021 03:07 PM
respect pada KP Johor.
payah nak jumpa polis begini.
agama nya baguih.

Umpama cerita The Line of Duty
di bbc.uk
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts

  


Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 6-4-2021 04:50 PM
Masa bila kan sheols pakai koleksi tiara tu? Cosplay?

Murung aku terbayang2 dah...
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 6-4-2021 12:58 PM
mohon tuka KPN skrg dgn DAK. sajad pn kemain payah nk tangkap. hujong2 merayu soh balik. jadah btl

itu laa..."pulanglah sajad"...

dah mcm rintihan org putus cinta je..

Sy sokong Dato Ayob Khan jadi KPN...yeahhhh...
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 6-4-2021 10:42 AM
mohon terasa ahli2 politik sekalian terutama nya Kutty

Kutty nak pastikan legasy dia kekal salah satu family terkaya didunia....
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 04:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa agaknya nasib ayob ni bila Hamid Bador keluar nanti. Buatnya yg.jadi IGP nanti geng kartel jugak, masaklah dia. Tun Hanif ada mention kan. Harap tak begitu.
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan dia ni ka yg backup anak buah kes saman akak tak pakai mask yg baru keluar kereta tu? Tapi dgn vvip, royals langgar sop diam tak berkutik tu?
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2021 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni dgn nik ezanee asyik keluar media saja skrg. Tgh promote diri untuk jadi KPN kah?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 07:34 AM | Show all posts
bawa luit ma..bawa kereta, baju LV utk pakai sana....sini kubulan kasi bakar ma
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2021 07:35 AM | Show all posts
bawa luit ma..bawa kereta, baju LV utk pakai sana....sini kubulan kasi bakar ma
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list