Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
19802
View
137
Reply

"Saya Tak Pandai Niaga" - Ezlynn Dipanggil SPRM

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-4-2021 05:07 AM | Show all posts |Read mode
Penyanyi Ezlynn, 39, mengesahkan dia ada dipanggil Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan sudah tampil memberi keterangan di ibu pejabat SPRM di Putrajaya pada 19 Februari lalu bagi membantu siasatan berhubung pembabitannya bersama seorang pelakon dengan seorang lelaki yang terbabit dalam kegiatan haram.








Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin berkata, dia menerima mesej daripada SPRM yang memintanya hadir memberikan keterangan.


"Saya ikut arahan terbabit dan pergi ke sana bersendirian. Saya sudah memberikan kerjasama yang baik dengan SPRM. Setakat ini mereka kata saya tiada kena-mengena dalam isu ini," katanya kepada Harian Metro.


Menurutnya, apabila dia memaklumkan kepada SPRM bahawa dia tidak pandai berniaga, mereka faham ia tiada kena mengena dengannya.


"Mereka juga tanya sama ada saya ada terima wang tunai daripada individu terbabit dan saya jawab tiada," katanya.


Terdahulu, tular dokumen yang mengaitkan Ezlynn dan seorang pelakon sebagai pihak yang terbabit bekerjasama dalam menjalankan aktiviti pengubahan wang haram bersama lelaki itu.


Ezlynn berkata, dia tidak pasti sama ada pihak SPRM sudah memanggil pelakon itu.




Kredit foto: IG Ezlynn




"Nama saya terpalit sebab saya yang kenalkan lelaki terbabit dengan pelakon itu. Sehari selepas mengenali lelaki itu, esoknya saya teruskan kenalkannya dengan pelakon itu.


"Saya akui kenal lelaki itu tapi saya tak tahu dia berniaga apa. Dia kenal saya dari Instagram. Dia mengaku peminat saya dan ajak saya berniaga, tapi saya tak pandai.


"Sebab itu saya kenalkannya dengan pelakon itu kerana dia pandai berniaga. Selepas itu pelakon terbabit ada menghubungi saya tapi kerana sibuk, saya tak sempat jumpa dia," katanya.


Ezlynn berkata, pelakon itu pernah beberapa kali menghubunginya untuk berjumpa, namun kesibukannya ketika itu sebagai peserta Muzikal Lawak Superstar membuatkan mereka gagal berbuat demikian.




Sumber: Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-4-2021 05:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kluster gundhu ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 05:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok nek ezlyn, selamat berpuasa
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by red_velvet at 16-4-2021 07:25 AM

Kat ig ezlyn tak mengaku di terlibat.. siap nak saman weh..polis bagitau dia statement ni bukan polis yang keluarkan... Siapsuruh ezlyn wat report polis
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:15 AM From the mobile phone | Show all posts
wah serina pun terlibat.makin menarik ni. laki pun polis perlis.hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:17 AM From the mobile phone | Show all posts
yg vid serina karaoke gempa bumi tu dgn geng pdg besar la ek
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:20 AM | Show all posts
Wow the plot thickens. Si Serina ni circle of friends dia mcm tak kena je sejak sheolls zaman remaja lg
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:21 AM From the mobile phone | Show all posts
red_velvet replied at 16-4-2021 06:10 AM
Kat ig ezlyn tak mengaku di terlibat.. siap nak saman weh..polis bagitau dia statement ni bukan poli ...

Yg tukang bcr rhsia ni gang2 dia gak lah kan..kalo x mcm mana video menari dia tuh leh kantoi..
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan kaleng2 perangai gundu hipotomus ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Oooo bukan sekadar kes pencaras rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:48 AM From the mobile phone | Show all posts
bf safwan tapi kawen dgn aidid?? boleh tahan minah serikna gundu ni..
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul la ape yg ditulis tu, harap la Dato Ayub singkirkan smua sampah2 masyarakat dlm pasukan. Malu betul negara yang dibanggakan negara Islam rasuah sana sini.
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 06:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni boyprend Sekrina sblm laki skg eh..semua pak polis..
Buang terus la.anggota mcm ni...
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Jd suami skrg utk cover ke?... serina...serina....nape jd camni
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Anggota2 sampah cmni mmg menjatuhkan kredibiliti pdrm btl la.. Ni msti yg geng2 bagi cop rentas negeri jugak. Phui!
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Plot twist lagik. Kalah drama kul 6 kat asterok
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Drama ini dah level netflix
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Sejak announce serikna da nikah terus crita2 tak elok keluar gua! Nie CASH ke??kalau berita ini tak benar atau sebaliknya, pun suda memalukan diri sendiri dan keluarga!
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut lah Tak takut broadcast teman nya suami orang....bukan kaleng2 geng dia.
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
plot twist sungguh dari kes kahwin syp2 ya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list