Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
35586
View
208
Reply

[UPDATE] Rumah Tangga Goyah, Rozita Che Wan Petik Nama Wartawan Terkenal

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-4-2021 03:16 PM | Show all posts |Read mode
Edited by piao at 20-4-2021 01:35 PM

Rumah Tangga Goyah, Rozita Che Wan Petik Nama Wartawan Terkenal

Tiada angin tiada ribut, namun pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta telah menerima berita kurang enak berkenaan rumah tangganya bersama Zain Saidin.

Perkara itu beliau kongsikan di Instagramnya pada 19 April 2021.



Che Ta menulis pada ruangan caption:-

ni lah orang2 yang tak happy dengan tumahtangga kami !
tk kisah la wei , janji kami dan keluarga kami happy

Pelakon itu memberi respon tentang dakwaan yang diterima beliau.

Namun Che Ta tidak mahu menghiraukan gosip sebegitu kerana dirinya lebih tahu tentang keadaan rumah tangganya yang masih bahagia.

Sementara itu, beliau memetik nama seorang wartawan terkenal dalam bentuk gurauan.

dgr kata wartawan yg dok jaja citer ni kt wartawan jgk bukan u kan @jaydeesm

Wartawan yang nama asalnya Zaidi Mohamad itu pula menulis balasan kepada Che Ta dalam ruangan komen.



Sudah menjadi adat dalam dunia hiburan, pasti wujud gosip-gosip yang tidak sahih seperti ini.

Semoga Che Ta tenang-tenang sahaja dan terus menikmati kebahagiaan bersama suami dan anak-anak.



Sumber: Instagram Rozita Che Wan
Read More : https://www.hotfm.com.my




Rozita Che Wan masih isteri sah Zain Saidin





PETALING JAYA C Aktres je-lita Rozita Che Wan menafikan sekeras-kerasnya rumah tangga-nya dengan suami, Zain Saidin kini di ambang perceraian.

Pemilik nama lengkap Rozita Abu Bakar itu ketika dihubungi Kosmo! semalam berkata, tiada sebab langsung perkahwinannya dengan suami bergolak dan menuju perceraian hanya kerana jarang berkongsi gambar dalam Instagram.

Masya-Allah mana ada. Pasal apa nak bercerai, orang tu nak Zain ke? Baru semalam kami sembahyang tarawih anak-beranak.

Zain memang jarang nak ambil gambar pun. Dia bukan macam saya. Tengok sendiri akaun Instagram dia memang bukan jenis rajin upload gambar pun, katanya.

Mengulas lanjut, pelakon jelita yang cukup dikenali menerusi drama komedi Kiah Pekasam itu berkata, adat perkahwinan memang ada pasang surut, namun hubungannya dengan suami baik-baik sahaja.

Saya pun pelik keluar cerita macam ini. Kami tak bergaduh pun. Kami dah faham pera-ngai masing-masing. Jadi, tiada masalah.

Kami baru sahaja selesai mencari sampin raya. Kami dalam perjalanan nak pergi berbuka puasa di rumah adik saya, katanya yang mesra disapa Che Ta.

Rozita, 47, mendirikan rumah tangga dengan Zain, 37, pada 2013 dan dikurniakan seorang cahaya wanita, Aaisyah Dhia Rania yang kini berusia tujuh tahun.

Terdahulu, Rozita turut mempunyai dua orang anak iaitu Ammar Effendy dan Aniq Ezzra hasil perkahwinan bersama suami pertamanya.

Sumber :https://www.kosmo.com.my

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-4-2021 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau tiada angin masakan pokok bergoyang?
biasa artis mcm ni la..last last betul. harap jodoh kekal sampai tua. ameen!!
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:24 PM | Show all posts
kalau bercerai rasa nya ramai nak kan zain tu..

kawin perempuan muda, beranak bebanyak..

anak anak kompen lawa/kacak
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:27 PM | Show all posts
klu dia x kabo, mek pun x tau,, ke cubaan nak naik nama semula?
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:36 PM | Show all posts
sapa yg nk kat zain tu weii. apa kejenye tu...
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:36 PM | Show all posts
kali ke berapa dah ni pokok goyang x ada angin...



pastu keluar la gambar pelok dakap sedondon dan sebagainya...
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada angin monyet goyang ke?
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 03:59 PM | Show all posts
Rumah baru pon belum masuk lagi, Jgn la cerai2 Nekta
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 04:07 PM | Show all posts
nama pun rso
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Aik? Xde desas desus pon tetiba ajerr. Rasanya mcm baru baca 2 thn lepas umur 47, aritu mcm ada terbaca umur sheol 48
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Maintain cantik che ta tgk baru ni ngan rosix..
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 04:30 PM | Show all posts
Susah oo kawin cougar. Kalau takda mutual financial power, lama2 cougar boleh cari pengganti lain. Tengoklah fasa 10 tahun perkahwinan lopa ngan kakfaz nanti..kalau laki lemauu jer, susah bini nak respect
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 16-4-2021 03:23 PM
kalau tiada angin masakan pokok bergoyang?
biasa artis mcm ni la..last last betul. harap jodoh keka ...

Aku aminkan. Aaamiin
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
minahmanja replied at 16-4-2021 03:36 PM
sapa yg nk kat zain tu weii. apa kejenye tu...

Sedangkan Sogay ada munge, merang tu dh smpi 2 bella dia ambik, inikan mat salleh seperti itu
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahap cerewet che ta ni dah kontractor ke 5 dah bertukar tangan xsiap jugak banglow che ta. Tak tau la kontractor yg xmampu ke, che ta yg xmampu nk byr entah lah. Mesti byk minta sponsor tp nk yg high kualiti sajork mcm awal kot?

Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 05:56 PM | Show all posts
minahmanja replied at 16-4-2021 03:36 PM
sapa yg nk kat zain tu weii. apa kejenye tu...

kerja folo bini jew... ke biawak?
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Hadoi..  Aku rase deme ney konfem cinte mati.  Next!
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Xkan langsuir dok goyang pokok tu kot posa ni....
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak promo baju raya le teww
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2021 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa beranak kan ecah, che ta umo 40 ke? Rasanya umo 44 dah masa tu. Awat masih x cecah usia 50 che ta ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list