Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
1378
View
9
Reply

[Tempatan] Lelaki raba alat sulit depan wanita, PATI warga Thailand ditahan

[Copy link]

Author: Punat_button       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-5-2021 07:05 AM | Show all posts |Read mode
PATI warga Thailand gila seks ditahan
ADILA SHARINNI WAHID | | 09 Mei 2021

image.png

KOTA BHARU C Seorang lelaki pendatang asing tanpa izin (PATI) warga Thailand yang dipercayai gila seks kerana menunjukkan kemaluan kepada seorang wanita di Jalan Taman Limau Manis di sini ditahan polis pada Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud berkata, suspek berusia 29 tahun ditahan dan pemeriksaan mendapati dia tidak mempunyai dokumen pengenalan diri yang sah.

Ujian urin mendapati suspek negatif dadah namun suspek ditahan bagi membantu siasatan kes kelucahan melampau di Taman Limau Manis.

Suspek ditahan reman sehingga 17 Mei ini bagi membantu siasatan, katanya ketika dihubungi Sinar Harian pada Sabtu.

Menurut beliau, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseksaan kerana kelucahan dan mengaibkan serta Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen kerana tiada dokumen perjalanan yang sah.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan, seorang lelaki berbasikal dan berlegar-legar kemudian menunjukkan kemaluan kepada seoranh jurujual wanita berusia 23 tahun ketika mangsa berseorangan meletakkan kereta di Taman Limau Manis pada 27 April lalu.

Mangsa yang menyangkakan suspek peminta sedekah menghulurkan RM1 namun suspek membuka zip seluar dan menggosok kemaluannya.

Perlakuan suspek tersebut dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di taman perumahan berhampiran sebuah pusat membeli belah di Jalan Hamzah dan tular di media sosial.

Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/a ... d-gila-seks-ditahan
© 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 9-5-2021 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Huk aloh klate gedebe kote buah mempele serambi Moscow
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2021 07:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Warga asing yg duduk di Malaysia ni semua badan sihat2...x de pun yg x cukup makan kecuali maid yg teraniaya....tapi perangai masing2 buruk..elok dibuang ke Thailand balik
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2021 08:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Pati siam xblk siam mkn ayam siam, tu yg lapo tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2021 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
laa org siam rupenye, kat negara dia kan byk ayam, knp sanggup jd pati kat malaysia duit baht pun dah tinggi xphm iols
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-5-2021 01:22 PM | Show all posts
kelapaparut replied at 9-5-2021 08:46 AM
laa org siam rupenye, kat negara dia kan byk ayam, knp sanggup jd pati kat malaysia duit baht pun da ...

ayam siam tak sunat

yang banyak kat kelantan tu melayu pattani ssjkp juga


Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2021 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurang ajar geng flashers ni semua. Lagi pompuan takut, menjerit lagi dia galak flashing. Elok baling barang terus ke flashers ni.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 02:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Mari duk Malaysia ni kerja apa..jgn jadi tukang masak restoran Siam sdh..geli
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 04:14 AM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 9-5-2021 07:14 AM
Warga asing yg duduk di Malaysia ni semua badan sihat2...x de pun yg x cukup makan kecuali maid yg t ...

Kannn...kat tiktok ada indon nama ame apa ntah,ada keja,rumah sewa ,makan cukup pun rakyat malaysia boleh bagi sumbangan lagi utk indon ame tu...baik berpada pada jgk kan
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2021 07:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapa dulu suka nau puji pati ni bagus rajin..perangai hamsap camni klu depan aku mmng dh kena terajang meluru keluar dari keta terus belasah dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list