Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
75679
View
393
Reply

Artis ditahan lakukan amang seksual terhadap remaja perempuan. SIAPAKAHHH?

[Copy link]

Author: noodle.baby       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-7-2021 09:36 PM | Show all posts |Read mode
Edited by noodle.baby at 25-7-2021 09:38 PM

Subang Jaya: Artis lelaki tahun 80-an yang juga bapa kepada penyanyi wanita terkenal ditahan polis selepas dipercayai melakukan amang seksual fizikal terhadap seorang remaja perempuan sejak Ogos tahun lalu.
Ketua Polis Daerah Subang Jaya Asisten Komisioner Abd Khalid Othman berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu jam 3 petang pada 21 Julai lalu.
"Kejadian pertama berlaku terhadap mangsa berusia 14 tahun itu pada Ogos 2020 di rumah kawan ibunya di sebuah kondominium di Puchong Prima.
"Dalam kejadian ini, ia membabitkan seorang suspek yang dikenali sebagai atok berusia 65 tahun," katanya ketika dihubungi, hari ini.
Abd Khalid berkata, dua lagi kejadian amang seksual fizikal dilakukan suspek terhadap mangsa yang masih bersekolah di Tingkatan Dua di sebuah sekolah menengah di Puchong itu berlaku pada Oktober dan November 2020.
"Kedua-dua kejadian itu berlaku di rumah suspek di Puchong. Perkara itu (amang seksual fizikal) sekali lagi berlaku pada Januari lalu. Disebabkan takut, pengadu hanya mendiamkan diri sebelum ini," katanya.
Katanya, susulan laporan itu, pihaknya menahan suspek terbabit di perkarangan Balai Polis USJ 8, di sini, jam 11.00 malam pada 21 Julai lalu.
"Bagaimanapun, suspek sudah dibebaskan dengan jaminan polis memandangkan dia menghidap penyakit jantung.
"Kes itu disiasat mengikut Seksyen 14(a) Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017," katanya.

Kredit: Harian Metro

**Hint: Kat FB ramai speku bapak Chucky




Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
ayah chucky ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-7-2021 09:39 PM | Show all posts

Haah ramai yg speku beliau
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Bior betul
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 25-7-2021 01:37 PM
ayah chucky ke?

Aihhh...siapa chucky ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
silampumeja replied at 25-7-2021 09:41 PM
Aihhh...siapa chucky ni

penyanyi wanita berupa chucky yg memeliki serombong kapal. haha
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Biar betul
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 25-7-2021 01:42 PM
penyanyi wanita berupa chucky yg memeliki serombong kapal. haha

Ayyooooo blurr....fokus minda skrg kat issue ustaz madi...hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur dah nak di pengakhiran!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo bapak chucky, bkn ada bini muda ke?, takkan x cukup lagi
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:45 PM | Show all posts
Subang Jaya: Artis lelaki tahun 80-an yang juga bapa kepada penyanyi wanita terkenal ditahan polis selepas dipercayai melakukan amang seksual fizikal terhadap seorang remaja perempuan sejak Ogos tahun lalu.


teka2 macam ayah shila amzah jah? nauzubillah min zalik

teka je yach bukan tuduh...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
oh my..
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by haruslah at 25-7-2021 09:51 PM

Masa perenggan pertama tbayang ayah ss
Tp dia da kawen kan...rasa mcm ade isu masa kawen dulu

"Dalam kejadian ini, ia membabitkan seorang suspek yang dikenali sebagai atok berusia 65 tahun," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Edited: umur sama dgn OKS
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:48 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 25-7-2021 09:42 PM
penyanyi wanita berupa chucky yg memeliki serombong kapal. haha

ketawa aku sorg2 sini baca komen ko ni...ahahhaha....yg pernah pengsan sbb diet melampau kan..takut laki curang...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:48 PM | Show all posts

raisuddin hamzah... 65-66 tahun

tahun 1956

betul kot...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
mak chucky dah meninggal kan..pakcik ni bkn ke penah kawen dua sblm ni?  paedo!
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 25-7-2021 09:47 PM
Masa perenggan pertama tbayang ayah ss
Tp dia da kawen kan...rasa mcm ade isu masa kawen dulu

kalau dh kahwin pun, tak mustahil masih bernafsu dgn org lain.. kalau dh mmg sejenis bernafsu x leh control
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiyooo auw auw auwwww
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa mcm yer.... sbb  ss mmg menetap di Puchong Prima pun...
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2021 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa umur 50thn nikah dgn yg 19
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list