Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
17358
View
255
Reply

"Mama Tak Suka Orang Tua" - Cik B Tak Restu DSV Kahwin Dengan Iqbal

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-9-2021 03:06 PM | Show all posts |Read mode
"Jauh di sudut hati, saya sangat kurang setuju sebab Mama umurnya dah tua dan Abang Iqbal baru umur 25. Macam mana Abang Iqbal yang umur 25 boleh suka orang tua? Mesti ada sebab tau."



Kredit foto: IG




Itu reaksi Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin atau Cik B apabila bercerita soal jodoh ibunya, usahawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) bersama bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli.


Dalam temu bual bersama rancangan Melodi pada Ahad, Cik B juga mendedahkan tidak serasi dengan Iqbal selain hubungannya dengan Iqbal juga tidak baik.




Kredit foto: IG



"Saya memang sangat-sangat tidak setuju Mama nak anak kembar lagi, cukuplah saya dengan Kacak sahaja. Mama ni bila bercinta dia cinta buta.

"Saya dengan Abang Iqbal ni memang tidak serasi sebab saya selalu gaduh dengan dia. Gaduh tu bukan gaduh biasa-biasa tetapi gaduh yang luar biasa. Hubungan kami dulu sangat tidak bagus dan renggang," katanya dipetik dari Media Hiburan.




  








Cik B berhasrat mahu melihat ibunya berjodohan dengan lelaki yang lebih tua atau sama umur, bukan dengan lelaki yang memiliki jurang perbezaan umur sangat jauh.

"Kalau sudah jodoh Mama dengan Abang Iqbal, saya harapkan Mama gembira dengan Abang Iqbal dan ikutlah Mama nak buat apa tapi saya memang tak nak Mama kahwin dengan Abang Iqbal.


  


"Kerana faktor usia, saya tidak bersetuju dan merestui. Kalau Mama dijodohkan dengan orang yang tua sepadan umur saya tak kisah.

"Tapi saya tahu itu tidak akan terjadi sebab Mama tidak suka orang tua, dia suka orang yang muda juga," katanya lagi.




Kredit foto: IG





Alamak, Cik B tak merestui perhubungan ibunya dengan Iqbal. Semoga isu ini tidak menjadikan hubungan DSV dan Cik B tegang dan terus renggang. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak dah kata dari dulu. Cik B ni bijak budaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kalu i cik bdh minta belajar oversea asap.angkat adik da sekalinot her responsibility to
her mother marriage life.sian cik b ni.ada ayah pun x guna..ada emak sibuk nak berlaki..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus jwpan cik b.. rsa lgi reti berpikir dri maknya..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik b pun boleh fikir rasional. Tp dah taste dsv gitu nk buat mcm mana
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik b lagi berotak dari maknya..silap hb dia tak nak kawen tengokkan perangai mak sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik b nie nmpk matang..berbual nmpk mcm berakal..tk mcm mak dia..muka cik b nie lelama nmpk sgt dh rupa mak yer..agak yer vida nie dulu2 mcm cik b la..sejenis gelap dan besar..dah ada duit alter mcm2 kt muka dan bdn..
Utk vida..bwk2 la beristifar..kau nak kawen ngn laki muda bkn senang kau nk control...lagipun anak kau dh bg hint yg dia kerap gaduh dgn laki tu..klau tk kawen lgi pn dh kerap gaduh dgn anak kau..nmpk sgt tak hormat anak2..kau bygkn klau dh kawen dgn kau nti..huhhhhh..tmbh lgi lah koleksi bekas laki lps nie...pikir2 lah..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
curious, vida ni dulu cikgu subjek apa?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah mak ko garit, nak buat camna dik
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:34 PM | Show all posts
Kagum dgn cik b ni, matang betul fikirannya. Harap2 vida consider balik la sbb risau aku tgk si iqbal ni vibe dia sesuatu betul
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Wau cik B penah gaduh besar ngan iqbal tu eh tak silap dulu pun ada bising gak pasal ni masa mamat tu keje lagi tok vida kan
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:34 PM | Show all posts
pandai cik B .... sejuk achik nenngok kan ko blh pk
mak ko tu ada ati nk ngn org muda .... nk anak kembo
dia igt umur dia 3o thn....
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:35 PM | Show all posts
Klu gitu kau caras je la Iqbal tu dr mak kau
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:35 PM | Show all posts
aku tgk full iv cikb dgn melodi smlm..matang bdknya.
jawapan pn logik tak emosi. kesian ko cikb. kaya tapi maknya plak mcm mcm hal. lol.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni propa untuk up kn nma ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
minahgempal: Cik b nie nmpk matang..berbual nmpk mcm berakal..tk mcm mak dia..muka cik b nie lelama nmpk sgt dh rupa mak yer..agak yer vida nie dulu2 mcm cik b la. ...

Cik b ni ikut gen bapak dia

Si kacak Tu yg ikut Muka Bida Tu..


Ngpa Di pnggil cik b?
B Tu stand untuk....mmmmm?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
hanihan16 replied at 13-9-2021 03:30 PM
curious, vida ni dulu cikgu subjek apa?

BM kat sjkc klu x silap
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila marketng bodo ni nak habis?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus Cik B. Masih ada adab sebagai org yang lebih muda. Masih bahasakan Iqbal sebagai abang.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2021 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah terang anak bg jawapan x setuju tu, bidah akan teruskan jgk ke nk kawen laki muda..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list