CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 109721|Reply: 240

Rindu Tidak Bertepi Azrinaz Mazhar Hakim Pada Anak Yang Sudah Remaja

  [Copy link]
Post time 5-10-2021 05:21 AM | Show all posts |Read mode



Diam tak diam, anak-anak hasil perkahwinan bekas pengacara, Azrinaz Mazhar Hakim dengan Sultan Brunei, Sultan Hasanal Bolkiah sudah pun menginjak usia remaja.


Penceraian pada tahun 2010 itu membuatkan kedua-dua anaknda, Pengiran Muda Abdul Wakeel, 15 dan Puteri Ameerah Bolkiah, 13 tinggal bersama ayahnda  dan tidak lagi bertemu ibu mereka.



Terbaharu, perkongsian juru solek yang menata rias Ameerah mendapat perhatian netizen.





Foto G



Ramai yang mengatakan wajah dan penampilan anaknya persis Azrinaz yang bijak bergaya.



Sementara itu, bagi Wakeel yang baru menyambut hari jadi yang ke 15 baru-baru ini turut menukilkan kenangan bersama ibunya.





Foto : IG




Foto :ig



Sementara itu, Azrinaz dalam kemas kini terbaharunya menyambut ulang tahun yang ke 42 dan mendoakan keempat-empat anak-anaknya dalam keadaan yang baik.





Foto : ig




Ibu mana yang tak sayangkan anak kan? - CARI


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2021 06:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti lah terlalu rindu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 06:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya... Paham perasaan seorg ibu {:cryrun
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang tak boleh jumpa langsung ke? Harap mereka ada berhubung melalui dm ke WhatsApp ke messenger ke telegram ke..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 06:40 AM | Show all posts
Mak mana yang x merindui anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 07:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak cerai ok... anak anak jgm buat mcm ni.. sian
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 5-10-2021 07:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Napela sampai tak boleh nak jumpa anak2 ya, kesian azrinaz ni.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Setahu iols itulah harga yg perlu AMH bayar utk kelangsungan hidup dia skrg. 100 juta USD dgn syarat tak blh jumpa anak bila dah divorce. Dan tempat beliau telah diambil alih oleh NJH.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2021 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga satu hari nanti, anak2 ni disatukan kembali bersama bonda mereka..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 08:05 AM | Show all posts
Iol sbgai org Brunei yg bca news ni: smoga Azrinaz dpt jumpa ank2 bliau nnti.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 08:06 AM | Show all posts
Fortiori02 replied at 5-10-2021 07:11 AM
Napela sampai tak boleh nak jumpa anak2 ya, kesian azrinaz ni.

Mungkin sbb ank2 dh trikat dgn undang2 Diraja.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik dpt new baby sebelum menopos... terubat rindu pd anak2.. yg 2 tu bakal pewaris takpalah dok sana makan pakai education terjaga
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedih tengok gambar dgn anak dia. N sedih tengok telekung dia. Duit juta2 tk bole beli telekung elok sikit ke
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
SpyLeman replied at 5-10-2021 07:25 AM
Setahu iols itulah harga yg perlu AMH bayar utk kelangsungan hidup dia skrg. 100 juta USD dgn syarat ...

Confirm ke dia leman? Katanya haritu diam je macam tak
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnye trpakse brpisah mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 09:27 AM | Show all posts
apa sebab sultan cerai kan dia + anak tak dapat jumpa?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-10-2021 10:01 AM | Show all posts
Takkan x bole jumpa langsung?
Buat lah macam ala ala Agung dengan JR, bole jumpa anak-anak, tapi x bole hebohkan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Maknanya dia berpisah waktu anak umur 2 tahun & 4 tahun la.Kejam tak rasa berdosa ke pisahkan anak2 dgn mak.Imej ketua Islam teragung benda basic pun fail
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 10:09 AM | Show all posts
kejamnya laki bini cerai anak-anak jadi mangsa..
yang gaduh putus arang tu kome..
yang nak pisahkan anak-anak dengan mak or bapak tu napa..
baik bunuh je anak tu so dua-dua tak dapat apa..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2021 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
hareeeesah replied at 5-10-2021 09:12 AM
Confirm ke dia leman? Katanya haritu diam je macam tak

Konfem kerat ibu jari laaa...cuma ada syarat tertebtu. X blh declare demi keharmonian sejagat, x nak ada anak dan x blh masuk sempadan secara rasmi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 85343 Replies : 200
Lelaki hampir muflis dipergunakan abang ipar guna nama buat pinjaman bank pembelian kereta baharu Rm100k.Wajar atau tidak
YgBenarLelaki hampir muflis dipergunakan abang
Views : 36139 Replies : 44
AirAsia mula penerbangan domestik dari Lapangan Terbang Subang
AbahmungAirAsia mula penerbangan domestik dari L
Views : 14810 Replies : 14
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 85810 Replies : 3842
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92916 Replies : 1182
Supermodel Katanyeee
URUHASupermodel Katanyeee
Views : 12613 Replies : 95
Joe Biden tarik diri perebutan jawatan Presiden, Harris calon Demokrat
ultra78Joe Biden tarik diri perebutan jawatan P
Views : 22072 Replies : 29
Pegawai Jabatan Agama Perlis  ditahan terima rasuah  RM1.2juta kes daftar nikah
AbahmungPegawai Jabatan Agama Perlis ditahan te
Views : 4055 Replies : 9
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 21363 Replies : 355
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31852 Replies : 222

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-7-2024 11:50 PM GMT+8 , Processed in 0.080325 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list