CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: shidaaziz

INDEX GOSSIP VIP & KAUNTER PERTANYAAN

  [Copy link]
Post time 24-8-2006 09:09 PM | Show all posts
"Selamat Menyambut Kemerdekaan Yang 49th" Hai anak2 bangsa, berbanggalah kamu semua dengan apa yg telah kamu kecapi selama ini. Merdekakan-lah mindah kamu. Jang dok hayal dng kisah Mak ET & DK.  Sebarkan Jalur Gemilang dgn penuh kebanggaan. Merdeka Malaysia...!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-8-2006 09:16 PM | Show all posts
I am very proud for Malaysia with what the ex-PM had done for the country.Although, there are hatred from others on his jobs but he had fulfilled his duty by making M'sia known to the world. He's fight very hard for the Muslim countries but they didn't realised. Malaysian, we have to uphold the dignity of our beloved country, Malaysia. MERDEKA....MALAYSIA...
Reply

Use magic Report

Post time 24-8-2006 10:16 PM | Show all posts
merdeka... merdeka....MERDEKA !!!!!
Reply

Use magic Report

sayang_manja This user has been deleted
Post time 25-8-2006 12:02 AM | Show all posts
7 hari lagi nk smbut hari kemerdekaan negara yg ke 49.....

MERDEKA...MERDEKA....MERDEKA....
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 12:48 AM | Show all posts
Merdeka! Merdeka! (cuti! cuti! yay! yay!) thehehehehe

:ting:
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 01:56 AM | Show all posts
Ciannya kat aku... sonok nyer dapat nyambut merdekan kat sana ekk... kat sini aku sambut ngan hubby jer... naik cari rg M'sia kat sini mana ada.. kalau ada pun tak tau kat mana.. bak kata pepatah " hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri... lebih baik negeri sendiri"... :cry::cry::cry:
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-8-2006 08:57 AM | Show all posts
kita tiap2 tahun kibarkan jalur gemilang di kereta. tapi tahun ni belum sempat nak pasang lagi. bila baca thread  ni baru sedar alamak dah hampir terlambat..tapi tak pa bendera dah ada, karang kita soh hubby pasang. kat rumah pun kadang2 kita pasang juga tapi bendera kecik je..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 09:05 AM | Show all posts
:pompom:selamat menyambut hari kebangsaan yang ke -49 !!!!!!!!!!!!!!!!!! :pompom:
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2006 09:09 AM | Show all posts
Agak mengecewakan, sbb ramai yg lg excited nk tgk majlis
kawin artis, drpd sambut 31 ogos. Kalo tgk kt Astro Ria,
siap tulis 28 ogos tu hari penting NEGARA. aper nk jadi..:geram:

apaper pn, slmt menyambut 31 ogos!
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 09:10 AM | Show all posts
aku dgn bangganye akan berada di padang menymbut merdeka demi negara tercinta
Reply

Use magic Report

mameng This user has been deleted
Post time 25-8-2006 09:51 AM | Show all posts
selamat menyambut hari MerDaKa......!!!!!!!!!!!!!!!! Bagi seluruh rakyat malaysia
Reply

Use magic Report

mameng This user has been deleted
Post time 25-8-2006 09:53 AM | Show all posts
sama sama lah rakyat malaysia menyambut hari kemerdekaan dari pada kamu exicted meliat artis kawin lagi baik kamu celebrate hari kemerdekaan kamu
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 09:53 AM | Show all posts
Selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 49....
KERANAMU MALAYSIA
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 09:56 AM | Show all posts
Ini-lah wartawan kita, tok hobis2 dok pasal Mak ET n DK. Lupa mereka hari Kegemilangan Negara Tercinta M'sia. Apo nak jadi dgn mereka-ni..Oooiiii. Cukup sudah dgn berita murahan ini, negara lain dok ketawa melihat kewibawaan wartawan2 negara ini.  Ooooiiii para wartawan diluar sana-tu dok bangunlah kamu dari khayalan dgn Mak Et & DK. Cerita negara banyok hdk dianalisakan. Perjuangkan Negara bukan perjuankan Mak ET & DK. I tok fahamlah apa yg diperjuangkan olih Mak ET. Aiyo...cuba kamu wartawan beritahu kami disini.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 10:10 AM | Show all posts
this year mmg terasa sambutan kurang meriah
tapi sapa yang boleh menjadikan lebih meriah kalau bukan kita sendiri
cume terkilan bila remaja skg kurang menghayati erti kemerdekaan
hopefully diorg dapat belajar dari kemerdejkaan itu
bkn saja merdekakan diri tetapi merdekakan minda dan jiwa kita dari dijajah
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 10:12 AM | Show all posts
Bila tiba bulan Ogos.. suruh anak pakai songkok bendera pg sekolah.... sumer kengkawan dia tanya mana beli.... tak beli... dapat masa masuk perbarisan.... Haku plak suka kibar dlm keta... kalu kibar kat luar selalu ilang &... cepat kotor.... MERDEKA...!! MERDEKA..!! MERDEKA..!!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2006 10:15 AM | Show all posts
Semalam lagi aku dah vote!

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-49
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 11:00 AM | Show all posts
MERDEKA ! MERDEKA !

KAMI KENANG JASAMU, BAPA KEMERDEKAAN TUNKU !
TERIMA KASIH KERNA MEMERDEKAKAN MALAYSIA
49TH YG LALU.
Reply

Use magic Report

alifyataalif This user has been deleted
Post time 25-8-2006 11:33 AM | Show all posts
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN NEGARA YANG KE 49!!!
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2006 11:55 AM | Show all posts
Originally posted by hale at 25-8-2006 09:56 AM
Ini-lah wartawan kita, tok hobis2 dok pasal Mak ET n DK. Lupa mereka hari Kegemilangan Negara Tercinta M'sia. Apo nak jadi dgn mereka-ni..Oooiiii. Cukup sudah dgn berita murahan ini, negara lain do ...


apa tak nyer....korang jugak yg suker citer mak et.
sbb tu tulis2 citer dia, tu yang bole jual paper..

orang suka karipap, bole ke kita nak jual donut????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Joe Biden tarik diri perebutan jawatan Presiden, Harris calon Demokrat
ultra78Joe Biden tarik diri perebutan jawatan P
Views : 22072 Replies : 29
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 85136 Replies : 197
Pegawai Jabatan Agama Perlis  ditahan terima rasuah  RM1.2juta kes daftar nikah
AbahmungPegawai Jabatan Agama Perlis ditahan te
Views : 4055 Replies : 9
AirAsia mula penerbangan domestik dari Lapangan Terbang Subang
AbahmungAirAsia mula penerbangan domestik dari L
Views : 14681 Replies : 6
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 21363 Replies : 355
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31852 Replies : 222
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92899 Replies : 1177
Lelaki hampir muflis dipergunakan abang ipar guna nama buat pinjaman bank pembelian kereta baharu Rm100k.Wajar atau tidak
YgBenarLelaki hampir muflis dipergunakan abang
Views : 36098 Replies : 43
Lelaki warga asing dakwa diliwat tarik balik laporan polis, suspek dibebaskan
mojarean_XLelaki warga asing dakwa diliwat tarik b
Views : 14437 Replies : 41
Anda Fobia dengan.....
fahdramliAnda Fobia dengan.....
Views : 31830 Replies : 192

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-7-2024 10:28 PM GMT+8 , Processed in 0.113662 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list