CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 13547|Reply: 70

Rihana Oksana Selalu Dapat Soalan Bila Nak Kahwin - "Saya Masih Terlalu Muda"

  [Copy link]
Post time 14-4-2023 01:58 PM | Show all posts |Read mode
Rihana Oksana menerusi hantaran di Instagram, memaklumkan dirinya masih terlalu muda untuk berkahwin.


Dia berkata demikian ekoran sering disoal mengenai bilakah dia akan menamatkan status ibu tunggal kepada putera sulungnya, Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra sejak tahun 2019 lalu.




  



“Saya berada di sebuah majlis perkahwinan yang indah di Dubai. Setiap kali saya menghadiri majlis perkahwinan rakan wanita saya. Saya fikir, ‘alangkah gembiranya jika saya dapat menemui Mr Rightman!’.


"Ya, saya bercakap tentang soalan berterusan mengenai, ‘Oxana, bilakah awak mahu kahwin?’. Tetapi saya terlalu muda untuk ini," tulisnya dipetik Murai.


Menitip pesanan agar tidak terburu-buru dan tidak mengikut tekanan oleh masyarakat atau orang lain, model sensasi dan bekas ratu cantik Rusia itu menjelaskan dirinya kini memfokuskan pada dirinya.




IG




Memetik laporan Astro Awani, peguam Sultan Muhammad V iaitu Koh Tien Hua mengesahkan bahawa Sultan Muhammad V menceraikan Rihana Oksana Gorbatenko dengan talak tiga pada 22 Jun 2019.


Sebelum itu, pasangan ini dikurniakan putera sulung yang diberi nama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra pada 22 Mei 2019. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-4-2023 03:21 PM | Show all posts
tah la, mcam ksian lak jadi janda trus kena cerai talak tiga..pastu kna jaga anak plak x tau sapa bpak dia..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2023 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka Melayu sungguh naa Mail nii..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2023 08:26 PM | Show all posts
terlalu muda? ko banyak teguk minyak sawit terasa cock kah sampai rasa terlalu muda?

Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2023 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka mail makin lama makin mirip seseorang ituwww[em:2:]
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2023 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Time kawen ngan agong dulu takde la pulak rasa muda sgt ek..walaupun laki tua and kekonon kena pikul tugas as permaisuri agong..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 17-4-2023 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka budu anaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2023 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
meh kawen ngan aku, hehehe
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-5-2023 06:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Kan ada emoji gelak tu slps statement dia rase dia masih muda..  so boleh beza tu ayat bergurau dan ayat serius..
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2023 05:31 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 3-9-2023 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka melayu dah si Leon ni... Hmmm bertabahlah.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2023 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia lawa cuma terlalu kurus. Semoga leon n oksana ni kembali pada fitrah
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2023 11:42 AM | Show all posts
Dia sentiasa cantik. Ia bagus bahawa dia tidak mengikut tekanan daripada masyarakat dan memberi tumpuan kepada menjaga dirinya sendiri.
                                                                                                          heardle 80s
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2023 02:34 PM | Show all posts
harap anak tu dididik dgn agama secukupnya
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2023 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel kan leon...
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2023 11:44 AM | Show all posts
berapa tahun dah Leon ni?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-10-2023 01:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Burong_Hantuk replied at 2-10-2023 01:34 PM
harap anak tu dididik dgn agama secukupnya

hahahahaha ko mimpi?
Reply

Use magic Report

Post time 6-10-2023 11:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tunggulah billionaire melamar.


Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2023 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada orang taiwan buat YT pasal kes dia dengan SK
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2023 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
takpe lah nk buat mcm mana. aku mmg kesian sungguh dkt anaknya itu sebab dapat bapak yg tak bertanggungjwb. tapi tapi, mewah sungguh hidup korang ye dapat royalti dari pihak sana. sian rakyat budu kena keje keras utk tanggung korang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-7-2024 11:14 PM GMT+8 , Processed in 0.301613 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list