CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 16632|Reply: 106

[tvN/Prime Video 2024] Marry My Husband - Park Min Young, Na In Woo, Lee Yi Kyung, Song Ha Yoon (Mulai 1 Jan 2024)

  [Copy link]
Post time 26-12-2023 09:49 PM | Show all posts |Read mode
Edited by xyla73 at 26-12-2023 09:52 PM



Profile
Drama: Marry My Husband
Country: South Korea
Episodes: 16
Airs: Jan 1, 2024 - Feb 20, 2024
Airs On: Monday, Tuesday
Original Network: TVING, tvN
Duration: 1 hr. 20 min.

Native Title: 내 남편과 결혼해줘
Also Known As: Please Marry My Husband , Nae Nampyeongwa Gyeolhonhaejwo
Director: Park Won Gook
Screenwriter: Shin Yoo Dam
Genres: Comedy, Romance, Drama, Fantasy


Synopsis
Kang Ji Won is married to Park Min Hwan, but their marriage is troubled due to his selfishness and his demanding mother. Ji Won is the primary breadwinner for the family, while Min Hwan is unemployed and in debt. Ji Won also handles all the household chores herself.

One day, Ji Won receives the devastating news that she has cancer and not much time left to live. To make things worse, she catches her husband and her close friend, Jung Soo Min, having an affair. A physical struggle ensues, resulting in her tragic death at the hands of her husband.

Suddenly, she wakes up in the past, 10 years earlier, when she was dating Min Hwan. Determined to change her life, she decides to make Soo Min marry Min Hwan. Meanwhile, at work, Yoo Ji Hyeok, who serves as a chief in the same department as Ji Won, has feelings for her and slowly begins to reveal them. He also harbors a secret.

(Source: AsianWiki; edited by MyDramaList)

~~ Adapted from the web novel "Marry My Husband" (내 남편과 결혼해줘) by Seong So Jak (성소작)

Cast
Park Min-Young - Kang Ji-Won
Na In-Woo - Yoo Ji-Hyeok
Lee Yi-Kyung - Park Min-Hwan
Song Ha-Yoon - Jung Soo-Min
Lee Gi-Kwang - Baek Eun-Ho
Gong Min-Jung - Yang Joo-Ran


Teasers




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-12-2023 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Check in...
Nak tengok Yikyung...
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2024 10:16 AM | Show all posts
iols dah layan episod 1 smlm...

kesiannya watak park min young...tp harapnya peluang kedua dia dpt tu dia lawan laki tak guna n bff dia tu...

lee yi kyung jd jantan tak guna..menjadi ye..walaupun kdg nak tergelak tgk muka dia...ala2 tgk lee kwang soo jgak la lau berlakon serius..hahhaa

na in woo sgt la tinggi...hahaha...tp dpt watak bos2 ni iols tgu part bersemutnyaa..so far ok...

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-1-2024 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Tingginya Na In Woo ni…
Kalau ikutkan iols tak berapa gemor genre revenge2 ni…tapi sebab tgk Na In Woo yg nampak helok pulak dlm citer ni, bolehlah jugak abiskan epi 1 ni…
Lagi satu geram kat Ji Won tu apsal asyik jatuh je…part MIL dia tu kejahatan dia tu nmpk cringe sgt…dah mcm tgk daily drama pulak…mcm tak percaya je tvN produce drama ni…
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2024 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Best la. Epi 1 laju takde break. Tak sabar nak tgk mcm mana jiwon nak bg trash tu kat bff dia. Kiranya 2013 tu dia dlm abusive relationship dgn min hwan. Soo min dah aim minhwan tp belum kacau lg.
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2024 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 2-1-2024 05:41 PM
Tingginya Na In Woo ni…
Kalau ikutkan iols tak berapa gemor genre revenge2 ni…tapi sebab tgk Na In ...

Ya part mil n min hwan ngada2 manja kat mak dia tu mcm over la.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-1-2024 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
lynn_dmm replied at 2-1-2024 10:16 AM
iols dah layan episod 1 smlm...

kesiannya watak park min young...tp harapnya peluang kedua dia dpt  ...

Muka semula jadi mcm pelawak. Masa dia berkasar dgn jiwon tu jadik je muka jahat dia tp waktu lain tetap nampak kelakar.

Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2024 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Antara pelakon pompuan yg ai tgk mcm terlampau kurus dan tak lawa. Sorang lagi suzy dlm donna. Pipi cubby lg menarik di mata ai..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-1-2024 12:05 PM | Show all posts
sitisbp replied at 2-1-2024 10:24 PM
Muka semula jadi mcm pelawak. Masa dia berkasar dgn jiwon tu jadik je muka jahat dia tp waktu lain ...

tapi yi kyung dpt watak annoying mcm ni mmg menjadi...hahahah..geram tauuuu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-1-2024 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by xyla73 at 4-1-2024 12:52 PM

Iols rasa penampilan Park Min Young dlm citer ni memenuhi kehendak watak…sebab Ji Won ni kan ada kanser, so that’s why iols rasa she intentionally turunkan berat badan…lagi satu she has to appear as unattractive as possible sebab based on dialog2 setakat epi 1 & 2, Ji Won ni not so attractive mcm so called best friend dia tu…that’s why boss dia tak suka dia…boss dia suka pompuan cantik je, bukannya tgk org tu pandai buat kerja ke tak…

Sekian unbiased opinion from me…
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2024 01:49 PM | Show all posts
iols tak sabar nak tengok transformasi ji won...biar terbeliak mata soomin tu...

lagi satu watak na in woo masih misteri...dia mcm nak tlg ji won...tp mcm tak bgtau lg...y
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2024 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
xyla73 replied at 4-1-2024 12:49 PM
Iols rasa penampilan Park Min Young dlm citer ni memenuhi kehendak watak…sebab Ji Won ni kan ada ka ...

Entahlah. Ai ada tgk 3 org pompuan yg berbeza tp rasa bende yg sama. PMY, Suzy dgn Mai davika. Tulang pipi diorg bertiga ni nampak menakutkan. Harap meke ni baik2 sajalah.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-1-2024 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
cloud_jade replied at 4-1-2024 02:03 PM
Entahlah. Ai ada tgk 3 org pompuan yg berbeza tp rasa bende yg sama. PMY, Suzy dgn Mai davika. Tul ...

Sebab dia buat byk PS kot…tu sebab nampak pelik sgt bila kurus…nampak sgt tak natural…
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2024 06:45 PM | Show all posts
I takleh nk take Na In Woo and Lee Yi Kyung character seriously.

Sbb depa ni selalu lawak.
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2024 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Lama tak layan kdrama tapi sebab pairing na in woo and park min young mcm best pulak. Last weekend baca webtoon drama ni tapi plot webtoon pertengahan mcm drag & bosan pulak. Harap drama ni tak ikut sgt storyline webtoon dr awal sampai akhir.
Based on teaser ep 1&2 main casts punya watak best lakonan sama mcm webtoon
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2024 04:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Ehh geram pulak iollss tengok watak yikyung tu. Jiwon tu pun dh tau bf dia perangai tk bagus, why u stay close with him
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-1-2024 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Layann weh..aku suka kalau ban org teraniaya ni bangkit lawan blk
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2024 03:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Best cerita ni, tak sabar nak tunggu episode 3
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2024 03:18 PM | Show all posts
episod 3 & 4...makin best la drama ni...

iols puas hati bile jiwon buat transformasi jadi lagi cantik...and i nampak PMY dalam ni lagi ok dr dalam drmaa forecasting love tu...masa tu nmpk lagi plastik...yg ni nmpk lawa laa..

and puas hati bile dia lawan blaik kwn2 yg buli dia tu...ofcoz especially si soomin...tu pun soo min tak malu tak mengaku lagi...mmg dengki kan jiwon dr awal...dr sekolah lagi..

rupanya bos dia pun sama mcm jiwon dpt peluang kedua balik tahun 2013...padanla iols hairan apasal dia tau pasal lelaki chef tu...upenya dia dgr masa jiwon mati tu..

rupanya hiyeon tu adik ji hyeok...hahhaa..adui..salah faham plak la si jiwon...jgn la dia nak balik first love dia tu...

iols tak baca webtoon...so mmg tak tau jalan cerita dia...tp makin interesting...mgu dpn jihyeok nak tukar imej...makin ensem la in woo...hehhehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2024 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila dah cantik, baru kawan2 dia nak percaya apa yg Ji Won cakap…kalau kat realiti memang sama dgn  apa yg dipaparkan dlm citer ni, memang toxic betul masyarakat korea sana…syukurlah kita kat sini tak teruk camtu…
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-4-2024 12:08 PM GMT+8 , Processed in 0.510854 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list