CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 23750|Reply: 9

“Itu Hanya Salah Faham” – TikTokers Islamik ‘Kantoi’ Bercumbu Dengan Penyanyi Wanita Di Kelab Malam

[Copy link]
Post time 27-5-2024 11:07 PM | Show all posts |Read mode




Pempengaruh Indonesia terkenal, Gus Zizan menjadi sorotan netizen seberang kerana muncul foto memaparkan dia bermesra dan bercumbu dengan seorang wanita di kelab malam.


Difahamkan, Gus didakwa bercumbu dengan TikToker dan penyanyi wanita seksi, Zoe Levana di sebuah pusat hiburan baru-baru ini.


  



Seorang individu tampil mendakwa Gus kini sedang bercinta dengan seorang wanita namun berlaku curang dengan Zoe.


“Apa yang diharapkan wanita itu bercium dengan Gus Zizan sedangkan dia masih bercinta dengan kawan saya” dakwa pemilik tiktok @joadoreeforeverr.


Berikutan itu, netizen seberang mula mengorek dan mencari latar belakang kehidupan peribadi Gus Zizan.


  



Gus diketahui merupakan seorang hafiz Al-Quran sejak usianya 13 tahun dan kerap berkongsi info keagamaan atas kapasiti dia sebagai tokoh muda Nahdlatul Ulama (NU).


Dia juga sering melakukan ceramah agama semenjak dari usianya 21 tahun.


Susulan penyebaran video berkenaan, Gus tampil menafikan dia ada melakukan perbuatan memalukan itu serta menyifatkan ia sebagai salah faham semata-mata.


Sumber : Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-5-2024 03:35 AM From the mobile phone | Show all posts
hmmmmmm...
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 08:01 AM From the mobile phone | Show all posts
semak betol komen spem ni ler. tp apepon hok muda muda dh warok ni lah yg lagi takleh caya. ujian hidop tak berape lagi, deme dh claim deme warok. skrg rmai org muda gini, pemakaian kemain zuhud, rupanya kuat kaberline. tak ckp dia ni lah, tp itu acik punye undang undang rimba. org tua pun gitu, hidop tak susah pun tp dia claim dia sabar fatonah amanah, sorry. next
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 10:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Handsome jugak eh
Reply

Use magic Report

Post time 28-5-2024 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak salah kalau bercumbu dengan kurex
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2024 07:28 AM | Show all posts
penunggang agama!!!
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-5-2024 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
tengok indon sendiri dok kutuk dia tapi tak faham sangat.tapi bila tgk dorang punya majlis bukber ke ape ntah tu pun macam lain macam sebab pempuan berjubah dan berniqob tapi semua bujang2 muda2. yg gedik2. yang lelakinya bersidai duduk semeja dengan pempuan sambil berkepul2 sembur vape.
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2024 11:22 AM | Show all posts
Kurex replied at 28-5-2024 11:08 AM
Tak salah kalau bercumbu dengan kurex

woww.. yg ni iols restu jika dgn kurex! hihihi.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-5-2024 05:45 PM | Show all posts

Penunggang agama ke gus ni?
Masuk universiti pun satu sem je pastu dropout
Kaki spedo jugak lah kan ,gf sampai Bg apartment utk sambung belajar


Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2024 05:50 PM | Show all posts
Mmg imam tak dapat diwarisi betul
Mak ayah hafiz hafizah
Awal Famous pun sbb cucu kiai

Nasib handsome jelah
Budak2 muda semua backup dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-7-2024 09:38 PM GMT+8 , Processed in 0.060078 second(s), 35 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list