CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 7559|Reply: 7

Pelik, Kendall Jenner amalkan ‘poligami’ dengan dua bekas teman lelakinya

[Copy link]
Post time 4-6-2024 09:05 AM | Show all posts |Read mode




SELEBRITI jelita Kendall Jenner menarik perhatian ramai apabila dia dilihat keluar menghabiskan masa dengan dua bekas teman lelakinya iaitu Bad Bunny dan Devin Booker.


Menurut sumber terdekat Jenner, wanita berusia 28 tahun itu memilih untuk menjalani hubungan terbuka dan tidak melihat berjumpa dengan bekas kekasih itu sebagai satu kesalahan.


Katanya, Jenner seronok menghabiskan masa dengan Bunny dan Booker meskipun mereka pernah mempunyai sejarah dahulu.


  



“Mereka memang pernah bersama dan berpisah. Tetapi itu tidak bermakna mereka tak boleh berbaik. Jenner juga suka dengan cara Bunny yang melayaninya seperti seorang ratu,” kata sumber.


Melihat kepada itu, ada segelintir peminat yang mengatakan Jenner memilih untuk mengamalkan poligami kerana keluar dengan dua lelaki serentak.


“Adakah dia seorang pengamal poligami atau sukakan perhatian?” kata peminat.


Jenner dikatakan bercinta dengan Bunny pada awal 2023 sebelum berpisah sekitar Disember tahun yang sama.


Terdahulu, dia menjalinkan hubungan dengan Booker pada Februari 2021 sebelum dikatakan berpisah setahun kemudian.


Bagaimanapun ramai berpendapat Jenner seorang seorang wanita yang mudah jatuh cinta dan sukar untuk setia dengan satu perhubungan.


Sumber : Kosmo
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-6-2024 09:09 AM | Show all posts
Dia kapir so pedehal...
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2024 10:11 AM | Show all posts
buat romen2 je ni..
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2024 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Org jantan, xkawen.. Rilek susun lobang available.
Sapa pn xheran.
Tang pompuan single.. Susun batang available jd pelik pulak.
Dabel stended.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2024 02:00 PM | Show all posts
dah deolls takde pegangan agama , "normal" kot bagi deolls.
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2024 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
ni bukan poligami ni, patutnya guna istilah poliandri.

poligami - laki banyak bini
poliandri - bini banyak laki
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 4-6-2024 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan takat 2
kalau sepuluh ex bf dia nak keluar sekali pun tak heran
dah kapir kan
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2024 07:18 PM | Show all posts
Thunderclouds replied at 4-6-2024 11:30 AM
Org jantan, xkawen.. Rilek susun lobang available.
Sapa pn xheran.
Tang pompuan single.. Susun batan ...

Betul tu
Terus Kena cop slut @ perempuan murahan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Influencer miliki Porsche Carrera 911 4S Cabriolet, Range Rover
ultra78Influencer miliki Porsche Carrera 911 4S
Views : 25059 Replies : 71
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 366119 Replies : 8991
Tandas duduk vs Tandas cangkung
YgBenarTandas duduk vs Tandas cangkung
Views : 22728 Replies : 20
Rakyat Malaysia kerja di Singapura buang sampah merata-rata buat netizen bengang!
AbahmungRakyat Malaysia kerja di Singapura buang
Views : 25068 Replies : 19
Lelaki ini kata beli durian guna sistem timbang tidak adil bagi pembeli.Anda setuju?
YgBenarLelaki ini kata beli durian guna sistem
Views : 5539 Replies : 15
Angkasawan NASA rakam fenomena pari-pari merah dari tingkap ISS
AbahmungAngkasawan NASA rakam fenomena pari-pari
Views : 5105 Replies : 2
Tyra
aaanf14Tyra
Views : 20628 Replies : 151
Ringgit antara mata wang terbaik Asia, tertinggi dalam enam bulan
AbahmungRinggit antara mata wang terbaik Asia, t
Views : 3060 Replies : 2
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 16977 Replies : 211
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 81626 Replies : 3438

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-7-2024 09:18 PM GMT+8 , Processed in 0.060886 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list