CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 24258|Reply: 12

VIDEO Shah Rukh Khan Ziarah Pusara Ibubapanya di Kampung Jadi Tular

  [Copy link]
Post time 5-6-2024 12:42 AM | Show all posts |Read mode




Baru-baru ini, video pelakon terkenal Bollywood, Datuk Shah Rukh Khan, menziarah pusara bapanya di kampung telah menjadi tular di media sosial. Kampung tersebut terletak di Delhi, tempat di mana keluarganya mempunyai sejarah yang mendalam. Dalam video tersebut, Shahrukh dilihat penuh emosi memberikan penghormatan terakhir di pusara bapanya, Mir Taj Mohammed Khan, dan pusara ibunya, Lateef Fatima Khan.


Walaubagaimanapun, difahamkan video itu dirakam pada 5 tahun yang lalu.


Mir Taj Mohammed Khan, bapa Shah Rukh Khan, merupakan seorang pejuang kebebasan yang dihormati di India. Beliau menghembuskan nafas terakhir ketika Shah Rukh Khan masih kecil, meninggalkan kesan yang mendalam dalam hidup pelakon tersebut. Kehilangan bapanya pada usia muda telah membentuk peribadi dan semangat juang Shahrukh Khan yang kita kenal hari ini.






Lateef Fatima Khan, ibu Shah Rukh Khan, merupakan sumber inspirasi yang besar dalam hidupnya. Beliau meninggal dunia akibat kanser pada tahun 1990. Kehilangan ibu tersayang menjadi satu lagi ujian besar dalam hidup Shahrukh, yang pada waktu itu baru memulakan kariernya dalam industri hiburan. Shahrukh sering berkongsi betapa besar pengaruh ibunya dalam membentuk kerjayanya serta memberikan sokongan moral yang tak ternilai.


Kehadiran Shahrukh Khan di pusara kedua ibu bapanya bukan sahaja sebagai tanda penghormatan, tetapi juga menunjukkan rasa cinta dan penghargaan yang mendalam terhadap mereka. Tanah perkuburan di Delhi ini menjadi tempat istimewa bagi Shahrukh untuk mengenang jasa dan pengorbanan kedua orang tuanya yang banyak membentuk siapa dirinya hari ini.


Gambar-gambar ini telah menyentuh hati banyak peminat dan menunjukkan sisi lain daripada seorang bintang yang terkenal dengan karisma dan kejayaannya. Shahrukh Khan bukan sahaja seorang pelakon berbakat, tetapi juga seorang anak yang tidak melupakan jasa ibu bapanya, walaupun sudah berada di puncak kejayaan.





Peminat dari seluruh dunia mengucapkan takziah dan memberi sokongan moral kepadanya melalui pelbagai platform media sosial, membuktikan betapa Shahrukh Khan dihormati dan disayangi bukan sahaja sebagai seorang pelakon, tetapi juga sebagai individu yang mempunyai nilai-nilai kemanusiaan yang tinggi.


Sumber : Murai.my
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-6-2024 07:12 AM | Show all posts
al fatihah.. semoga berakhir dengan kemuliaan buat SRK.
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2024 08:09 AM | Show all posts
moga diberikan hidayah utk heols back to muslim daily practice
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2024 08:30 AM | Show all posts
muka shah rukh kah sebijik bapaknya...now menurun ke muka anak perempuan
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2024 09:22 AM | Show all posts
sayangnya anak laki heols spoiled gila, sombong, kaki party & dadah... tetap heols backup kaw kaw...
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2024 11:40 AM | Show all posts
dia ni kejap muslim kejap kafir, tk fhm aihhh
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-6-2024 02:15 PM | Show all posts
C&P bapak dia sangat
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2024 03:03 PM | Show all posts
owh arwah ayah srk freedom fighter rupanya. Ayah gauri kolonel tentera.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-6-2024 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
prince_marhaen replied at 5-6-2024 09:22 AM
sayangnya anak laki heols spoiled gila, sombong, kaki party & dadah... tetap heols backup kaw kaw... ...

Baru ni meols ada tgok interbiu wife sarukhan ni dgn ex wife ritik roshan, Susan pasal kwen campur. Rupanya Susam tu muslim.
Bini sarukhan mcm 'terkilan' sbb anak lelaki dia lebih ikut agama sarukhan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2024 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
mmg dia ikut muka ayah dia copy pasta sgt
sama juga mcm anak lelaki dgn anak perempuan srk...
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2024 02:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga srk kembali practise islam in his daily life
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2024 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana boleh suka2 hati cakap orang kafir atau tak practice etc. Tu antara dia dengan Tuhan. Kalau dalam hati ada terdetik kita lagi bagus dari orang lain pun dah dikira sombong. SRK memang dari dulu takde malu pun mengaku islam. Dia cakap tiap2 nafas dia, dia berterima kasih pada Allah atas apa yang dia dapat. Dia selalu sebut Allah.
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2024 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Islam?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-7-2024 09:32 PM GMT+8 , Processed in 0.080796 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list