CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 8431|Reply: 7

Macam tengok persembahan lucah, peminat saman Madonna

[Copy link]
Post time 6-6-2024 10:18 AM | Show all posts |Read mode

Madonna disaman peminat yang tidak senang melihat kelakuannya di atas pentas.

SEORANG peminat Madonna memfailkan saman atas dakwaan dipaksa menonton aksi lucah ketika menghadiri konsert penyanyi legenda itu pada 7 Mac lalu.

Justen Lipeles memfailkan saman terhadap penyanyi 65 tahun itu kerana mengalami tekanan emosi, pengiklanan palsu serta pelanggaran kontrak bertulis ketika konsert yang diadakan di Kia Forum Los Angeles.

Lipeles yang datang bersama adik perempuannya berusia 11 tahun mendakwa Madonna mengenakan pakaian menjolok mata selain melakukan aksi simulasi seksual yang dianggap pornografi tanpa amaran.



Madonna didakwa berkelakuan tidak senonoh di atas pentas.

"Bayangkan membawa kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun ke konsert pop tetapi dipertengahan konsert ada wanita di atas pentas menanggalkan pakaian.

"Mereka kemudiannya melakonkan aksi seksual termasuk seks oral dan kelucahan melampau yang lain," katanya wakil peguam Lipeles.

Tidak hanya itu, Lipeles turut memfailkan saman atas dakwaan jatuh sakit selepas Madonna mengarahkan penghawa dingin lokasi konsert dimatikan.

Selain itu, Lipeles juga mendakwa berasa tertipu apabila Madonna tidak menyanyi secara langsung dan tampil sejam lewat di atas pentas.


"Penonton berpeluh macam orang gila. Ramai membayar tiket yang mahal tetapi terpaksa menonton dalam keadaan sengsara disebabkan penghawa dingin dimatikan.

"Bukan sahaja penuh dengan aksi lucah, Madonna pun tidak menyanyi secara live," katanya.

Pihak penganjur iaitu Live Nation turut disaman Lipeles.

https://www.mstar.com.my/spotlig ... minat-saman-madonna
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-6-2024 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
sape suh beli tiket nenek kuat seks ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2024 10:34 PM | Show all posts
satanic ritual apakah sampai tutup aircond tu?nak suh org mati lemas berjemaah mcm sardin kah??
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 10:02 AM | Show all posts
dah tua ganyut pun masih lg konten camni dlm konsert dia eh
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 10:06 AM | Show all posts
Yoonggi replied at 7-6-2024 02:02 AM
dah tua ganyut pun masih lg konten camni dlm konsert dia eh

Nak nama disebut2, era sosmed segala mak nenek kena viral. Buat la kerja2 bodoh. Padahal boleh je jadi classy pop singer. Nama dah gah kot.

Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 10:41 AM | Show all posts
Bukan kali pertama acik ni kena saman sbb lambat

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-6-2024 10:42 AM | Show all posts
Jadah la kena tutup aircond sebab dia sejuk peminat kat bwh bersesak dalam panas

Tapi ramai Ye pergi concert dia 1m ++
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 01:18 PM | Show all posts
selera plak nk tgk acik kertu naked hahahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 04:16 AM GMT+8 , Processed in 0.539992 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list