JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
100994
View
1862
Reply

Tudung Untuk Siti dari Aimy....Ina Naim Lagi Lawa dari CTDK katanya..hmmmmm

  [Copy link]

Author: Mierafaziera       Show all posts   Read mode

Post time 31-5-2012 11:16 AM | Show all posts
3 dh anak ina.....thniah
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:23 AM | Show all posts

Ina Naim dapat baby girl..!!3 orang dah anak dia rupanya...:-)

tahniah...tunggu gambar baby girl nye

daripada bayar ribu2 kat prince court baik enjoy ngan family duit nye


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:34 AM | Show all posts
anak die selang 2 tahun yer?? pandai bajet

anyway, tahniah ina.. low profile jah skunk.. even bukan retis lg, tp ramai jah yang masih nak amek tau kehidupan ina..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:35 AM | Show all posts
Reply 27# Grengo

sejuk poket somi dia..bini mintak bersalin kat gomen jek..takdo demand2 tinggi...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:40 AM | Show all posts
Tahniah....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:41 AM | Show all posts
pandai suhaimi didik ina ye.....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:43 AM | Show all posts
dalam tak abis2 orang sebut dia kena dump mawi, dah 3 rupa2nya, beranak aja kerjanya.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 11:50 AM | Show all posts
tahniah buat ina sekeluarga
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 12:17 PM | Show all posts
uishh rasa mcm semalam dgr dia bersalin anak kedua

dah 3 anak rupenye

subur betul ina ni
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 12:22 PM | Show all posts
tahniah...........
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 12:25 PM | Show all posts
jenoh kikin kena buat anak kembar nak celen ina
kukulangau Post at 31-5-2012 09:12



    Takde makna nyer nak celen..., dah rezeki masing2 kan? Yg penting dah ada zuriat....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 12:37 PM | Show all posts
congrats...dah 3 org rupenye
huuu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 12:57 PM | Show all posts
cekap dorang nie.. sedar2 je dah 3!
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 01:00 PM | Show all posts
alhamdulillah dh 3 ank
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 02:59 PM | Show all posts
alhamdullilah...rezeki..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:06 PM | Show all posts
moga rezeki suhaimi n ina brtmbh lg dgn kelahiran anak ke3..
tahniah suhaimi & ina...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:06 PM | Show all posts
moga rezeki suhaimi n ina brtmbh lg dgn kelahiran anak ke3..
tahniah suhaimi & ina...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:11 PM | Show all posts
da msuk 3?cptnye mse berlalu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:17 PM | Show all posts
Khamis Mei 31, 2012
Bekas Tunang Mawi Ina Naim Lahirkan Anak Ketiga



Ina Naim

PETALING JAYA: Penyanyi yang juga bekas tunang kepada penyanyi Mawi iaitu Ina Naim selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.3 kilogram di Hospital Kota Tinggi (HKT) di sini, pada pukul 8.35 pagi Rabu.

Menurut laporan akhbar Harian Metro pada Khamis, Ina atau nama sebenarnya Nordiana Md Naim ketika ditemui kelihatan gembira kerana dikurniakan bayi perempuan berikutan dua anaknya sebelum ini adalah lelaki.

Sebelum ini Ina mengharapkan bayi perempuan kerana ingin tahu bagaimana melayan kerenah bayi perempuan berbanding lelaki. Malah, naluri keibuan saya mahukan anak perempuan sebagai peneman dan kawan apabila dia besar kelak.

Syukur berkat solat hajat dan doa Ina serta suami, permintaan itu dimakbulkan, katanya.

Jantina anak ketiganya itu hanya diketahui ketika pemeriksaan di HKT pada Isnin, hasil ujian imbasan sebelum dia melahirkan bayi itu pada Rabu.

Sementara itu, suaminya Mohd Suhaimi Saad berkata dia sekeluarga bersyukur kerana isterinya selamat melahirkan anak ketiga mereka.

Mohd Suhaimi yang juga penyanyi kumpulan nasyid Inteam berkata, kelahiran bayi perempuan itu bagaikan melengkapkan keluarganya sepanjang lima tahun berkahwin.

Kami belum memutuskan nama untuk bayi perempuan ini tetapi sudah mempunyai beberapa cadangan yang akan diputuskan kelak.

Bagi saya, lebih penting nama yang diberikan itu menggambarkan kelembutan dan kesopanan seorang wanita, katanya.

Sebelum ini, pasangan tersebut dikurniakan dua anak lelaki iaitu Ehmad Hadie Elfardi, 4, dan Sallman Elkhoyri, 2.


-mstar-


ferlu ke tajuk macam tu lagi....??udah2 laa....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:22 PM | Show all posts
Reply 44# mea


    ntoh ler reputz neh..nak jugekkk kaitkan dgn nama mawi lagi..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:30 PM | Show all posts
Inilah yang dikatakan HIDUP BERSEDERAHANA. Beranak pun kat spital
gomen................ikut pendap ...
NAT_11 Post at 31-5-2012 09:49


sokong..betul apa ko kata tu..hosp gomen pun ok jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:32 PM | Show all posts
Khamis Mei 31, 2012
Bekas Tunang Mawi Ina Naim Lahirkan Anak Ketiga



Ina Naim

PETALING JA ...
mea Post at 31-5-2012 15:17



tak perlu tajuk gitu lagi sebab masing2 dah punya keluarga..cukuplah sekadar mention Ina Naim saje..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:39 PM | Show all posts

Ina Naim dapat baby girl..!!3 orang dah anak dia rupanya...:-)

Reply 44# mea


   Vongkoks nyer tajuk ... Masih Bekastunang... Kesian org yg jd Bekas2 ni... Selamanya kena kendong Bekas....


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 04:36 PM | Show all posts
Editor main lepas jer tajuk mcm haremmmmmm....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 04:41 PM | Show all posts
tahniah ina
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.116028s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list