JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
134708
View
2506
Reply

Pesanan Khidmat Masyarakat: Gemuk adalah HARAM bagi Aimy sekuarga..(dah mentedarah laksa selang sehari mana nak berisi family kau!!)

   Close [Copy link]

Author: Mierafaziera       Show all posts   Read mode

Post time 31-5-2012 03:06 PM | Show all posts
moga rezeki suhaimi n ina brtmbh lg dgn kelahiran anak ke3..
tahniah suhaimi & ina...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:06 PM | Show all posts
moga rezeki suhaimi n ina brtmbh lg dgn kelahiran anak ke3..
tahniah suhaimi & ina...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:11 PM | Show all posts
da msuk 3?cptnye mse berlalu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:17 PM | Show all posts
Khamis Mei 31, 2012
Bekas Tunang Mawi Ina Naim Lahirkan Anak Ketiga



Ina Naim

PETALING JAYA: Penyanyi yang juga bekas tunang kepada penyanyi Mawi iaitu Ina Naim selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.3 kilogram di Hospital Kota Tinggi (HKT) di sini, pada pukul 8.35 pagi Rabu.

Menurut laporan akhbar Harian Metro pada Khamis, Ina atau nama sebenarnya Nordiana Md Naim ketika ditemui kelihatan gembira kerana dikurniakan bayi perempuan berikutan dua anaknya sebelum ini adalah lelaki.

Sebelum ini Ina mengharapkan bayi perempuan kerana ingin tahu bagaimana melayan kerenah bayi perempuan berbanding lelaki. Malah, naluri keibuan saya mahukan anak perempuan sebagai peneman dan kawan apabila dia besar kelak.

Syukur berkat solat hajat dan doa Ina serta suami, permintaan itu dimakbulkan, katanya.

Jantina anak ketiganya itu hanya diketahui ketika pemeriksaan di HKT pada Isnin, hasil ujian imbasan sebelum dia melahirkan bayi itu pada Rabu.

Sementara itu, suaminya Mohd Suhaimi Saad berkata dia sekeluarga bersyukur kerana isterinya selamat melahirkan anak ketiga mereka.

Mohd Suhaimi yang juga penyanyi kumpulan nasyid Inteam berkata, kelahiran bayi perempuan itu bagaikan melengkapkan keluarganya sepanjang lima tahun berkahwin.

Kami belum memutuskan nama untuk bayi perempuan ini tetapi sudah mempunyai beberapa cadangan yang akan diputuskan kelak.

Bagi saya, lebih penting nama yang diberikan itu menggambarkan kelembutan dan kesopanan seorang wanita, katanya.

Sebelum ini, pasangan tersebut dikurniakan dua anak lelaki iaitu Ehmad Hadie Elfardi, 4, dan Sallman Elkhoyri, 2.


-mstar-


ferlu ke tajuk macam tu lagi....??udah2 laa....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:22 PM | Show all posts
Reply 44# mea


    ntoh ler reputz neh..nak jugekkk kaitkan dgn nama mawi lagi..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:30 PM | Show all posts
Inilah yang dikatakan HIDUP BERSEDERAHANA. Beranak pun kat spital
gomen................ikut pendap ...
NAT_11 Post at 31-5-2012 09:49


sokong..betul apa ko kata tu..hosp gomen pun ok jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:32 PM | Show all posts
Khamis Mei 31, 2012
Bekas Tunang Mawi Ina Naim Lahirkan Anak Ketiga



Ina Naim

PETALING JA ...
mea Post at 31-5-2012 15:17



tak perlu tajuk gitu lagi sebab masing2 dah punya keluarga..cukuplah sekadar mention Ina Naim saje..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 03:39 PM | Show all posts

Ina Naim dapat baby girl..!!3 orang dah anak dia rupanya...:-)

Reply 44# mea


   Vongkoks nyer tajuk ... Masih Bekastunang... Kesian org yg jd Bekas2 ni... Selamanya kena kendong Bekas....


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 04:36 PM | Show all posts
Editor main lepas jer tajuk mcm haremmmmmm....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 04:41 PM | Show all posts
tahniah ina
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 05:40 PM | Show all posts
bengap nya wartawan nak kait nama mawi. wartawan tak pikir ke perasaan suami ina. dah anak 3 dah oii.. nak berbekas tunang apa lagi.
btw, congrates ina...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 05:58 PM | Show all posts
wartawan jenis tak pikir perasaan orang......
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 06:02 PM | Show all posts
bodoh gila wartawan malaysia nie....apa ke hal nak letak nama mawi lg..tulis elok-elok x leh ker? mmg akal letak atas lutut
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 06:27 PM | Show all posts
apa lah wartawan hiburan ni
ada apa perlu mengaitkan Ina dgn Mawi lagi?
masing2 dah bahagia dgn pasangan dan keluarga masing2
sudah2 lah..
sengaja nak menyakitkan hati orang
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 09:20 PM | Show all posts
TAHNAIH INA!!!
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 09:35 PM | Show all posts
wah dah 3 dah...
tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 09:48 PM | Show all posts
wartawan oh wartawan....
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 09:53 PM | Show all posts
Tahniah ina..
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 09:54 PM | Show all posts
wartawan ni kalau berita politik je reti nak beralas bagai tulisannya
kalau berita artis, kalah repuzt hollywood :@
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2012 10:00 PM | Show all posts
Congratz Ina & hubby, diam2 udah 3 gitu......huhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.121134s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list