CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Makin Berusia Makin Cantik", Erra Fazira Cantik Macam Barbie, Tak Dimamah Usia!

10-2-2024 10:24 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 47130| Komen: 282

Description: MESKIPUN usia sudah mencecah 50 tahun, kejelitaan yang dimiliki Erra Fazira memang tiada tandingannya.

MESKIPUN usia sudah mencecah 50 tahun, kejelitaan yang dimiliki Erra Fazira memang tiada tandingannya.

Terbaharu, kecantikannya menjadi bualan ramai selepas tular video wajahnya disolek oleh jurusolek terkenal, Epie Temerloh ketika menjadi juri program The Masked Singer Malaysia musim keempat baru-baru ini.


Dalam video tersebut, Erra yang anggun memakai busana berwarna jingga dan merah jambu itu meraih pujian netizen yang rata-rata kagum dengan kejelitaannya sehingga disamakan seperti anak patung!

“Memang minat Erra sejak dulu hingga sekarang. Cantiknya macam anak patung!

“Macam anak patung Barbie, Erra tidak akan tua ke?” seloroh netizen.



Sumber : Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 10-2-2024 11:00 AM
Memang lawo kak ratu.

Tapi tu la. Sundel. Kesian Yuci dulu.
Quote noor2 10-2-2024 11:03 AM
Oh pelis la...takat video filter, camera filter semua org cantik...cer jumpa depan2 dah umo 40an ke atas tetap nampak kertu sapa2 pun...uban pun ada ...ni kebenaran...
Quote noor2 10-2-2024 11:05 AM
Kecuali la ko suntik botox, filler ke apa segala mak nenek rawatan  sana sini bg kulit tegang..mmg la nampak muda kut..
Quote theotherfriend 10-2-2024 11:26 AM
orang cantik tak sondol suami bff sendiri
Quote timah03 10-2-2024 11:29 AM
Tapi bdn dia masih cantik lagi... Macam Nasha aziz...
Quote noor2 10-2-2024 11:30 AM
Tetap nampak berusia, selari dgn usia..

Quote adelea 10-2-2024 11:31 AM
Cantik ? Tapi tak ori … tak aging gracefully
Tak embrace original look … sejenis takut original face
Quote Tunakimchi 10-2-2024 11:35 AM
Tp garits selamanya
Quote minime88 10-2-2024 11:41 AM
adelea replied at 10-2-2024 11:31 AM
Cantik ? Tapi tak ori … tak aging gracefully
Tak embrace original look … sejenis takut original f ...

Ya..lagipun ada duit semua pun blh cantil.antara nak dgn tak nak.
Quote aemon 10-2-2024 12:00 PM
muka sembilu muke kemek.tiber time2 pasrah muka dah start memanjang hingga sekarang..rambut dulu pun pakai rambut pelesu.
Quote aemon 10-2-2024 12:03 PM


kemek mcm aleesya
Quote telracs 10-2-2024 12:22 PM
Biasa je...
Quote alesandra 10-2-2024 12:25 PM
Antara dia dgn nekta.lawa berganda dia lagi.ori tak ori
Quote putericahaya999 10-2-2024 12:48 PM
Tak makan nasi ke dia
Quote sleepandream 10-2-2024 01:11 PM
mesti tebal makeup epie temerloh tu tepek khen...
dgn contact lens lagi... pada iols overdo la...
tapi erra memang semulajadi cantik pon... takleh dinafikan aaagitewww
Quote ezacbee 10-2-2024 01:14 PM
Body maintain lawo laa.. cuba gundu.


Quote nw111 10-2-2024 01:27 PM
aemon replied at 10-2-2024 12:00 PM
muka sembilu muke kemek.tiber time2 pasrah muka dah start memanjang hingga sekarang..rambut dulu pun ...

Nape ekkkk...semua nak ubah muka jadi panjang dagu tajam..tu mmg standard kecantikan pompuan ke... takde yg reno muka jadi bulat penuh kan..

Last2 tgk muka deme ni semua sepesen je..
Quote supernaturalee 10-2-2024 01:30 PM
warna bright dress ruffle2 tu menyerlahkan keremajaan sang ratu


dukun senyum sinis
Quote bukan_ustazah 10-2-2024 01:39 PM
Tapi dia memang kategori cantik untuk umur 49 tahun

Lihat semua komen(282)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

5-3-2024 01:26 PM GMT+8 , Processed in 0.208604 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top