CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Saya Buat Silap Banyak, Saya Nak Selamatkan Rumah Tangga Demi Anak-Anak” – Aliff Aziz

4-4-2024 06:30 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 33452| Komen: 288

Description: Susulan keengganan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz menceraikan isterinya, Bella Astillah hari ini, keputusan itu ternyata telah mengejutkan ramai pihak.



Susulan keengganan penyanyi dan pelakon Aliff Aziz menceraikan isterinya, Bella Astillah hari ini, keputusan itu ternyata telah mengejutkan ramai pihak.

Ditemui media setelah sebutan kes perceraiannya hari ini, Aliff berkata dia akan mencuba sedaya upaya menggunakan peluang yang ada bagi menyelamatkan rumah tangganya bersama Bella demi anak-anak.


"Buat masa sekarang saya akan menggunakan segala peluang yan ada untuk Aliff selamatkan rumah tangga Aliff, demi anak-anak. Saya rindu anak-anak."

"Saya buat silap, banyak silap tapi di hujung hari ini bukan keputusan yang terburu-buru. Dalam hal rumah tangga tak perlu ada pengaruh luar."

Dia dalam pada itu memohon ruang daripada orang ramai agar prosedur mahkamah berjalan lancar.

Hari ini, pasangan itu hadir ke Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam bagi sebutan kedua kes perceraian yang difailkan Bella Astillah terhadap Aliff Aziz.

Keputusan itu dilakukan setelah Aliff didakwa berlaku curang dengan beberapa wanita selain kes penangkapan khalwat di antara pelakon itu dengan aktres Ruhainies tempoh hari.

Sumber : Beautifulnara

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote hasniey 4-4-2024 06:32 PM
Aik kata dh xde hati.tiba2 xnk cerai pulakk
Quote chacon 4-4-2024 06:33 PM
tingtong betul lah...
Quote immaryjane 4-4-2024 06:33 PM
Masih boleh ke guna alasan “kemek” tak AKAN lepaskn alifputik sebab dia yang gunakn alifputik ni, sebab tnpa alifputik ni siapa lah kn “kemek” dia mata netizen khennnnn
Quote becir 4-4-2024 06:33 PM
So mak dia ketap bibir ke apa, dah burukkan menantu alih2 anak tak nak cerai
Quote noor2 4-4-2024 06:35 PM
Jantan singapork pengecut
Quote youell 4-4-2024 06:37 PM
Lantak korang la..
Quote azimodin 4-4-2024 06:37 PM
Jangan menunggang anak2 la. Orang kalau ingat anak, ingat keluarga dia x akan buat benda yg boleh merosakkan keluarga sendiri. Silap2 nanti offer backdoor deal i.e x boleh tuntut anak /harta sepencarian kalau nak diceraikan segera.
Quote DottieDot 4-4-2024 06:40 PM
Alaa sesuailah dedua ni.. Kesian anak² yang jadi mangsa dan bahan tunggangan mak bapak bingai dan sundal, memasing tuk kepentingan tengkolok sendiri je pun tapi jual anak.. Pathetic!!
Quote bungarose 4-4-2024 06:43 PM
Demi anak2 ajer yer
Satu lagi red flag bella
Coz ngko akan merana juger dia berbaik hanyer sebab anak
Bukan sebab dia 100% nak kan ngko
Quote pocongkiutss 4-4-2024 06:43 PM
Padahal kau nk visa kan..pi berambus la dgn mak kau tu

Nabelah pun ko takyah fefeeling laki ko syg ngan anak2..takde maknanya
Quote katnissE 4-4-2024 06:43 PM

Macam si Solex kan mulanya tak nak cerai PS
Adalah tu game dia.
Kalau terus cerai kang orang cakap beriya benor la pulak.
Quote kepompong 4-4-2024 06:48 PM
ha ahh la. sebab tak sampai 24jam nabelah dah malukan dia... ckp curang ngan adik sendiri lah... bgtahu tkde ato kat nabelah... ada rakaman perbualan dgn runes ... ada bukti gps

kena tarik hand brake biar tak nampak beriya naa nak cerai

ikut skrip solsol
Quote kepompong 4-4-2024 06:54 PM
alep kat negara sendiri bekas penjenayah . kan...

pernah masuk penjara ke tak? Lupa lah. kes curi

Masuk malaysia, rosakkan hidup pompuan2 malaysia...  i "kesian" kat runnes kalau kena halau dari pavi  
Quote tulip-rain 4-4-2024 06:57 PM
Semak betul laki bini ni.
Yg dia ni pergilah balik negara kau.
Quote Hoola 4-4-2024 07:06 PM
seluruh achik porem tgh bakaq kuih semprit kuih baulu..mmnngu dpn nk bkr lemang
smpai bila babak drama xhbis2 niii
alip-bela-ruhainies-muaz-mak alip ank emas- anak2alip
geli la oiiiii
habis semua dh dilondeh nk jilatbalik lg keee
Quote Manusiabesa 4-4-2024 07:07 PM
Maknanya kemut kena frenzone kena reject ke harini? Meaning alep nk letak pulstop utk relay dorg la ek.

Jgn2 bella cair lagi kalini. Damn.
Quote Manusiabesa 4-4-2024 07:08 PM
Hoola replied at 4-4-2024 07:06 PM
seluruh achik porem tgh bakaq kuih semprit kuih baulu..mmnngu dpn nk bkr lemang
smpai bila babak dra ...

Biau le. Xda gosip ko jugak nk komplen bosan porum sendu. Bila ada ni ko ulas je la  
Quote Afifi82 4-4-2024 07:10 PM
Tu mesti takut tu. Nanti hanat ni kabo bini terpaling dia, nak cerai mudah kena tutup mulut, Jgn jd radio karat, tarik balik tuduhan2 segala benda. Khen??
Quote merah_arjuna 4-4-2024 07:51 PM
Masa menutuh ingat anak2 tak?

Lihat semua komen(288)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 07:12 PM GMT+8 , Processed in 0.203593 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top