CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Dah Putus Mei Lalu” – Hasrat Azri Iskandar Nak Tamatkan Zaman Duda Musnah, Kekasih Dedah Tiada Keserasian

11-6-2024 09:49 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 20279| Komen: 205

Description: Beberapa bulan lalu, pelakon Azri Iskandar memaklumkan dirinya bakal berkahwin dengan wanita pilihan hati iaitu usahawan, Datuk Noora Kay.

Beberapa bulan lalu, pelakon Azri Iskandar memaklumkan dirinya bakal berkahwin dengan wanita pilihan hati iaitu usahawan, Datuk Noora Kay.

Namun begitu, hasrat untuk menamatkan zaman dudanya musnah selepas wanita itu memaklumkan bahawa dirinya sudah pun berpisah dengan aktor berkenaan.

"Apa yang boleh saya cakap memang kami sudah putus sejak Mei lalu."

Menurut Noora, punca perpisahan itu berlaku kerana dirinya merasakan tidak mempunyai keserasian sebagai pasangan hidup untuk bergelar sebagai suami isteri.


Dalam pada itu, wanita terbabit turut menegaskan hubungannya bersama Azri masih kekal baik dan aktor itu turut dapat menerima keputusan tersebut dengan hati terbuka.


"Walaupun sudah berpisah, kami masih mengekalkan hubungan baik. Buat apa nak bergaduh, kami bukan budak-budak."


Sekadar info, Noora merupakan seorang ahli perniagaan yang juga memegang status ibu tunggal buat dua orang cahaya mata.

SUMBER : mStar/Beautifulnara


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote makneng 11-6-2024 09:54 PM
Aduiii berat jodoh jeri ni.
Bagus acik noora ni pikir panjang. Sayangi dirimu acik noora.
Quote JunkMail 11-6-2024 09:55 PM
Duit takde memanglah pompuan taknak pak Jeri..
Quote hokeypokey 11-6-2024 10:10 PM
takut datuk ni nk tanggung biawak tua.. ntah2 dh sakit mcm2 kang bil spital lagi nk tanggung.. baik tanggung anak ikan lagi berbaloiii
Quote I.K.A888990 11-6-2024 10:12 PM
pulak dahhhhh
ingatkan benang dia haritu nak kawen tu naik ingatkan dah betol2 selamat kawen
Quote beatgirlX 11-6-2024 10:48 PM
Selepas berpikir panjangggggg....
Quote Shayang 11-6-2024 10:49 PM
Huhu jd simpati pada nek elly
Quote sukanyanyi 11-6-2024 10:57 PM
hokeypokey replied at 11-6-2024 10:10 PM
takut datuk ni nk tanggung biawak tua.. ntah2 dh sakit mcm2 kang bil spital lagi nk tanggung.. baik  ...

Heheh.. i laik cara uols pikir..
Quote addamnor 11-6-2024 11:04 PM
Elly suriaty baru nak feeling2 lepas bala, aleh2 tak jadi pula.. lols.. Elly suriati memang penyabar orang nya, sanggup bertahan dengan azri iskandar biawak kadang kerja kadang tidak berbelas tahun lama nya.. dgn sakit mental lagi..
Quote Mary_jane 11-6-2024 11:08 PM
Laa ingat hari tu menghitung hari naik pelamin.  Dah takde jodoh ye dak.
Quote Yaya04 11-6-2024 11:12 PM
Tulah lain kali jgn canang dulu, nikah dlu. Nek elly nak cepat2 lepaskan jeri kat dato ni sbb dah xnak serabut mikir lah tu. Hujung2...
Quote putericahaya999 11-6-2024 11:15 PM
Kena mandi bunga uncle
Quote doubleA 11-6-2024 11:23 PM
Pelamin angan jeri musnah lagi. Mujurlah datok sedar, orang bisnes ni jaranglah boleh digula2kan. Cuma nek ely je terpaling penyabar bela bewok
Quote Hoola 11-6-2024 11:33 PM
aduhh
postpone lg achik2 porem nk p mkn ns knduri
bj liplap dh tempah sjk nk buat knduri perghlihhh
Quote sukacactus 11-6-2024 11:38 PM
Bezanya pic kiri dan kanan, padahal org yg sama…filter punya penangan
Quote nameisrequired 11-6-2024 11:44 PM
Nasib baik Datuk sedar awal. Ke ada orang terdekat datuk yg baca forum & reveal perangai Jeri.

Ok done speku
Quote anilanil 12-6-2024 12:45 AM
Road tax sempat renew blom?
Quote pocongkiutss 12-6-2024 01:14 AM
Aaaaaahahahhahahhahahahahahhahahahahahhaha

Adeh..punah la harapan acik porem dijemput ke kenduri

Kita pegi kenduri Leha Sanpeng je la yach
Quote hyie 12-6-2024 02:27 AM
acik2 porem tersenyum sinis
Quote oggy 12-6-2024 02:34 AM
Gitu pulak. Jeri try la masuk line DSVida mana tau berjodohan.

Lihat semua komen(205)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 12:29 AM GMT+8 , Processed in 0.189402 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top