CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kemunculan pertama tonggak utama Selangor FC,Mohamad Faisal Abdul Halim selepas kejadian disimbah asid

13-6-2024 03:38 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 7813| Komen: 94

Description: Kemunculan pertama tonggak utama Selangor FC,Mohamad Faisal Abdul Halim selepas kejadian disimbah asid yang menimpanya awal bulan lalu.


Kemunculan pertama tonggak utama Selangor FC,Mohamad Faisal Abdul Halim selepas kejadian disimbah asid yang menimpanya awal bulan lalu.

Pemain sayap sensasi Harimau Malaya kelahiran Pulau Pinang itu mengakui berasa sedih dengan insiden yang menimpa dirinya.



"Jujur cakap sudah pasti saya sedih dengan apa yang telah berlaku. Tetapi apa yang berlaku tetap berlaku dan kita tidak boleh ubah perkara yang sudah lepas," katanya pada sidang media yang diadakan di SFC Training Centre pada Khamis.


Sumber : Astro Awani

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote manehnya 13-6-2024 03:43 PM
lain nya nmpak.. wajah yg ceria dah tak mcm dlu, byk yg telah di ragut dr dia.. smoga allah beri dia kekuatan..
Quote KamikuP 13-6-2024 03:50 PM
Kesiannya dia. Moga mereka yg terbabit curah asid ni mati kene gilis lori treler pastu tak cukup tanah nak kambus bila masuk lubang kubur
Quote lightheaded67 13-6-2024 03:52 PM
weh kesiannyaaaaaaaaaa
Quote mizruncing 13-6-2024 03:55 PM
kesian tgk. ngeri sungguh..
Quote tompie 13-6-2024 03:56 PM
kesian gile.. tengok parut kat tangan dia dangan muka dia.. kat badan entah macamana..
jahanam betul si pelaku dengan mastgermind nye.. whoever they are.
Quote ezacbee 13-6-2024 03:57 PM
Apalah yg orang tu sakit ati sangat...
Quote vanilacup 13-6-2024 04:00 PM
Sayu sgt nampak wajah dan body language dia...
Quote mawardia 13-6-2024 04:01 PM
Oh God. Mikiiiiiiii
Sedihnya ai
I pray that the person who did this to u suffer more than u Miki. Ai doakan dia seksa hidup dia.
Get well soon
Quote mawarkhayalan99 13-6-2024 04:02 PM
Moga diberikan kesembuhan sepenuhnya buat miki
Quote johan-adx 13-6-2024 04:03 PM
teruk jgk kecederaan dia..msti trauma..
semga mickey lekas sembuh
Quote NazRysha 13-6-2024 04:09 PM
Allahu kesiannya
Semoga yang buat tu sebelum mati datang merangkak kat faisal halim mintak maaf
aku yakin satu hari nanti akan terbongkar jugak
Semoga Faisal Halim buat solat hajat biar pelaku tu badan terbakar xtahan nak tido
Quote sara_thrash 13-6-2024 04:12 PM
kesian sangat. uolls tengok tak progress pemulihan muka dia tu. skeri pic no2 & no3 tu..
Quote Hessa 13-6-2024 04:16 PM
semoga FH diberi kesembuhan segera dan berpanjangan. semoga hilang trauma yg dialami.
Quote dekmieDandy 13-6-2024 04:18 PM
kat badan tu teruk betul kan, sampai takde kulit dah, nampak lapisan lemak je
Quote I.K.A888990 13-6-2024 04:31 PM
baru tgk kat X gambar tgn dia Ya Allah tak terbayang kesakitan yg faisal ni tanggung
sebak tgk bila dia kata sanggup lepaskan puluh ribu buat kerja biasa janji keselamatan keluarga terjamin...
semoga pelaku tu merana la kat dunia dan akhirat nnt..
Quote otai_g 13-6-2024 04:33 PM
Siapa yg buat tu Dan apa motif dia? Ari tu kt da dpt tgkp org yg buat. Alahai polis jgn buat leceh plk
Quote pp_gurl 13-6-2024 04:34 PM
tak suka nk doakan org benda yg tak elok
Tapi bila aku tgk keadaan miki ni
aku doakan pelaku dan mastermind ni
makan tak kenyang2..minum la bnyk mana pun tak hilang haus
for the rest of ur life
Quote pokokmeranti 13-6-2024 04:35 PM
teruskan bersukan. semoga SFC dan pihak berkuasa berikan jaminan dan perlindungan. klu x bermain maka 'kemenangan' kepada pelaku.
Quote aechae 13-6-2024 04:42 PM
Semoga insan2 yang terlibat buat kerja jahat ni hidup kucar kacir, sempit rezeki, anak2 x menjadi..

Lihat semua komen(94)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 09:47 AM GMT+8 , Processed in 0.303234 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top